Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife „30 ispod 30“: Darko Marjanović, preduzetnik, “Things Solver”

    Darko je direktor i jedan od osnivača kompanije “Things Solver”. Ima 27 godina, kompaniju je pokrenuo sa 23, a pre toga se bavio razvojem web prezentacija i bio student saradnik na Fakultetu organizacionih nauka. “Things Solver” je kompanija koja se bavi veštačkom inteligencijom (AI) i naprednom analitikom, a takođe ima i svoj prozivod. Danas kompanija ima 14 zaposlenih. Zanima ga kako podaci mogu da optimizuju složene biznis procese, pored toga ga zanima razvoj ljudi i biznisa. Osim vođenja komanije, osnivač je i aktivno uključen u rad neprofitne organizacije Data Science Srbija, koja ima za cilj popularizaciju ove oblasti u Srbiji. Član je Srpske asocijacije menadžera.

    Ponosni je otac jedne Marlene.

    Ima li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

    “Da, ima.” i “Ne, nema.” su odgovori. Sa jedne strane, cilj je da konstantno iskačete iz zone komfora, što znači odricanje od lagodnosti. Pored toga, retko ko može da razume vašu poziciju i želje. U početku nije lako uložiti vreme u nešto neizvesno i samo vama razumljivo, a ne biti “dete” još koju godinu. Sa druge strane, u mojoj glavi ovo ne mogu da svrstam u odricanje, jer prosto, to je ništa naspram onoga što sam dobio.

    Da li je uspeh stigao do vas, ili ste vi „stigli“ uspeh?

    Iskreno verujem da uspeh ne može da se desi, ako vi to ne želite i ako ne uložite trud i rad.  Do trenutnog uspeha koji sam ostvario stoji rad i upornost. I verujte mi, sve je moguće ako to poželite i počnete da delujete u tom smeru. Nemojte da čekate da uspeh dođe do vas, nego se bacite na posao.

    Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

    Samo preduzetništvo pruža mogućnost da mnogo naučite. Ono što bih izdvojio kao najbitnije do sada je umeće slušanja. Naizgled banalno, ali veoma važno, po mom mišljenju. Na ovakvoj poziciji treba znati slušati, kako ljude iz svog tima, tako i klijente.

    Šta je krajnji cilj?

    Za mene ne postoji krajnji merljiv cilj. Verujem da treba pratiti svoj osećaj i strast ka nečemu u datom momentu i ono što je još bitnije, nikada to ne prestati. Imamo ograničenu mogućnost da ostavimo trag u društvu, a da pritom budemo ispunjeni i srećni. Sa druge strane, kompanija koju vodim ima svoje, drugačije, ciljeve i najbolji recept za uspeh je da ja vodim kompaniju, a ne ona mene.

    _______________________________________________

    Lično

    Omiljeni predmet u školi?

    Istorija. To mi je i danas veliko interesovanje.

    Prvi posao?

    Pravljenje web prezentacija.

    Poslovni uzor?

    Stiv Džobs

    Pesma kao moto?

    “It’s my life”, Bon Jovi.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE