Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife „30 ispod 30“: Aleksandar Nikolić, CMI & innovation manager, HEINEKEN Srbija

    Aleksandar je kao dete, maštao da bude košarkaš, i taj san mu se ispunio – košarkom se profesionalno bavio 10 godina. Ipak, tokom studija na smeru Projektni menadžment na Fakultetu organizacionih nauka, na kojem je stekao zvanje mastera, odlučio je da sportske skorove zameni poslovnim.

    Kako funkcionišu velike svetske multinacionalne kompanije, Aleksandar je imao priliku da upozna još tokom studija. Prve korake u biznisu napravio je kao „Coca-Cola talenat“, kroz letnju stručnu praksu i rad na projektu u oblasti finansija. Po završetku studija, zaposlio se u „Telenoru“ gde je bio na jednogodišnjoj praksi u okviru B2B segmenta. Prvi stalan posao našao je u kompaniji „Japan Tobacco Internationalu“ (JTI), u sektoru marketinga, na poziciji Insight Associate. U kompaniji „HEINEKEN Srbija“ radi od 2016. godine, gde je u kratkom periodu napredovao od Junior CMI Managera do CMI & Innovation manager, na kome se nalazi već godinu i po dana.

     Da li ste morali nečega da se odreknete kako biste stigli gde ste sada?

    Put do trenutne tačke na kojoj se nalazim bio je zanimljiv, ali nije iziskivao naročita odricanja. Dobra organizacija olakšava rešavanje zadataka, poboljšava produktivnost i daje rezultate, ali i omogućuje balans između privatnog i poslovnog života.

    Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

    Rekao bih da smo se uspeh i ja našli na pola puta. Na putu do uspeha ne zavisi sve od vas, potrebno je da se slože mnogobrojne kockice. Na tom putu sreća ima značajnu ulogu, ali važno je ostati dosledan i posvećen svom cilju.

    Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

    Strpljen-spasen. Strpljenje nije čekanje, već zadržavanje kontrole uz pozitivan stav. Drugim rečima, ako se dovoljno dugo i posvećeno bavite nečim, verovatno ćete i doći do rešenja.

    Šta je krajnji cilj?

    Uvek se truditi da budete što bolji u onom što radite.

    ____________________________________________________________

    Lično

    Omiljeni predmet u školi?

    Matematika i istorija.

    Prvi posao?

    Prvo poslovno iskustvo stekao sam tokom studiranja, kroz praksu u okviru CCHBC programa “Coca-Cola talenti”. Radeći na projektu sa mentorom, slušao sam i usvajao sve što sam mogao, kako bih naučio što više.

    Poslovni uzor?

    Imao sam priliku da radim sa mnogo sjajnih ljudi i od svakog od njih sam se trudio da usvojim ono najbolje. Danas, radeći u kompaniji HEINEKEN Srbija, i dalje učim, prihvatam sugestije iskusnijih kolega, ali me raduje činjenica da te starije kolege i te kako uvažavaju mišljenje i viđenje mlađih generacija. Na taj način odgovaramo na postavljene izazove.

    Pesma kao moto?

    Boston – Peace of Mind.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE