Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    JYSK hoteli za inskete

    Baštenski nameštaj inspirisan prirodom – da li ste nekada čuli za hotele za insekte?

    Čarobna Danska u Zagrebu – nesvakidašnje skandinavsko iskustvo u organizaciji kompanije JYSK

    Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama,  svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju „Feel Scandinavia“ u organizaciji JYSKa.

    Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC sertifikatom za kreiranje letnje oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

    JYSK - trendovi inspirisani Skandinavijom

    JYSK – trendovi inspirisani Skandinavijom

    Prema rečima  Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou.

    „Postoji izreka „Život je promena“. I mi u JYSKu čvrsto verujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rešenjima koja vešto spajaju tehnologiju i održivost“, naglasila je Slukan.

    Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

    „Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Verujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti“, izjavila je Novak.

    Gosti na događaju "Feel Scandinavia"

    Gosti na događaju „Feel Scandinavia“

    JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera uz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proleće i leto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, Ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu kao i specifičnosti danskog stila života.

    Dešavanja u proteklom periodu i pandemija promenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.

    Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rešenjima postala svakodnevica.

    „Svet se menja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost“, naglasila je Kukić Lončarić.

    JYSK predstavljanje nove kolekcije

    JYSK predstavljanje nove kolekcije

    JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 radnji i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: JYSK

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE