Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Barbi

    „Barbi“ je uplovila u novi biznis i kaže da je mnogo lakši od snimanja filmova

    Glumica Margot Robbie osvojila je filmsku industriju ulogom u filmu Barbi, a sada je sav fokus usmerila ka unosnom tržištu džina, lansiranjem sopstvenog pića.

    džin

    Zajedno sa suprugom i poslovnim partnerom Tomom Akerlijem, kao i još trojicom prijatelja, Robbie je lansirala Papa Salt i kaže da je lakše prodati džin nego prodati film.

    Zvezda i producent filma Barbi, koji je zaradio 1,4 milijarde dolara, rekla je za londonski Tajms da je smatrala da je proces stvaranja i vođenja marketinga njenog džina „osvežavajući“, objašnjavajući:

    „Filmovi su ludi posao gde prodajete nešto što nije opipljivo, to je ideja. Nemate pojma koliko će to zaraditi, ko će to videti, da li će to videti ili kako će biti primljen. Ovo je mnogo jednostavnije, lakše je predvideti stvari. Ovo možete da postavite podatke u tabelu na način na koji ne možete da izložite ideju o filmu“, kaže ona.

    Filmovi za Oskara

    Uprkos tome, Robijeva producentska kuća LuckiChap je uživala ogroman uspeh otkako ju je osnovala 2014. godine. Sa spiskom filmova koji uključuje hitove kao što su Ja, Tonya (2017), Promising Ioung Woman (2020), Saltburn (2023) i naravno prošlogodišnji fenomenalni Barbi, do sada je dobila 25 nominacija za Oskara (Alison Dženi je osvojila Oskara za ulogu majke Tonye Harding), 18 nominacija za BAFTA i milijarde na blagajnama.

    Robi je rekla za novine da je oklevala da krene za mnogim drugim velikim imenima u procvatu industrije pića – Bredom Pitom, Džordžem Klunijem, Kajli Minog i drugima, ali smatra da je ovo nešto što nju i njenog muža stvarno zanima, a ne samo prilika za zaradu novca.

    „Naše strasti su filmovi i piće, a sada se bavimo i jednim i drugim“, rekla je ona.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE