Banjalučka opet briljira: „Hvala braćo“ na bilbordu u Beogradu (FOTO)
Banjalučka pivara još jednom je izazvala reakcije svojim reklamnim bilbordima koji su se nedavno pojavili u Beogradu.
Naime, nakon njihove čuvene regionalne kampanje „Samo da nam ostane čulo ukusa“ kojim se promovisao jedan od njihovih najpoznatijih proizvoda u Srbiji, Nektar pivo, ovog puta odlučili su da se Srbiji zahvale na vakcinama koje je su im od nas pristigle kao donacija.
„Hvala braćo, vi nama vakcine, mi vama pivo“, navodi se na beloj pozadini pored boce Nektar piva.
View this post on Instagram
Reakcije na mrežama opet su uglavnom pozitivne, iako se povremeno povede diskusija o ukusu samog piva. Najčešće se hvali marketinški potez, ali bilo je i onih koji su na humorističan način prokomentarisali samu poruku.
Ček’ ‘de ima ovo pivo iz donacije? Mi njima vakcine za dz, oni nama pivo za dz…. @Nektar_pivo ndam se da nije lazna reklama, tj da ne obmanjujete nas potrosace, je l’ se isto prijavljujemo preko e uprava ili kako? pic.twitter.com/OaIjbkZ9wr
— Episkop Atenički (@kajzer__soze) March 9, 2021
Podsetimo, kampanja „Samo da nam ostane čulo ukusa“ započela je u Republici Srpskoj, ali se ubrzo proširila na čitav region. Marketari su je uglavnom komentarisali pozitivno, a šta je o toj kampanji rekao jedan od tvoraca, pročitajte u nastavku.
Tvorac slogana koji je „zapalio mreže“ za BIZLife: Valjda je to SVETI GRAL marketinga
Izvor: BIZlife
Foto: Banjalučka pivara