Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Banjalučka opet briljira: „Hvala braćo“ na bilbordu u Beogradu (FOTO)

    Banjalučka pivara još jednom je izazvala reakcije svojim reklamnim bilbordima koji su se nedavno pojavili u Beogradu.

    Naime, nakon njihove čuvene regionalne kampanje „Samo da nam ostane čulo ukusa“ kojim se promovisao jedan od njihovih najpoznatijih proizvoda u Srbiji, Nektar pivo, ovog puta odlučili su da se Srbiji zahvale na vakcinama koje je su im od nas pristigle kao donacija.

    „Hvala braćo, vi nama vakcine, mi vama pivo“, navodi se na beloj pozadini pored boce Nektar piva.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Nektar pivo (@nektarpivo)

    Reakcije na mrežama opet su uglavnom pozitivne, iako se povremeno povede diskusija o ukusu samog piva. Najčešće se hvali marketinški potez, ali bilo je i onih koji su na humorističan način prokomentarisali samu poruku.

    Podsetimo, kampanja „Samo da nam ostane čulo ukusa“ započela je u Republici Srpskoj, ali se ubrzo proširila na čitav region. Marketari su je uglavnom komentarisali pozitivno, a šta je o toj kampanji rekao jedan od tvoraca, pročitajte u nastavku.

    Tvorac slogana koji je „zapalio mreže“ za BIZLife: Valjda je to SVETI GRAL marketinga

     

     

    Izvor: BIZlife

    Foto: Banjalučka pivara

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE