Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Balensijaga prodaje „krmaču“ za 2.000 USD – neprocenjivo (FOTO)

    Poznati brend Balensijaga (Balenciaga) nedavno je predstavio novu torbu za kupovinu koja je privukla ogromnu pažnju sudeći po komentarima na društvenim mrežama.

    Naime, torba neodoljivo podseća na plastičnu torbu „krmaču“ koju je većina ljudi bar nekada imala ili videla na pijacama, a u koju nema šta ne može da stane.

    Međutim, ono što kod ove dve torbe ne može da se poredi to je svakako cena. Dok cena plastične karirane torbe ne prelazi nekoliko stotina dinara, Balensijagina verzija košta čak 2.090 dolara.

    Reč je o Barbes torbi od bele teleće kože sa crvenim i plavim kvadratima, na čijoj se prednjoj strani nanosi logo luksuznog brenda.

    Balensijaga, koja je u vlasništvu Keringa, uspešnog luksuznog konglomerata čiji portfelj takođe uključuje brendove poput Gučija (Gucci) i Sen Lorana (Saint Laurent), etablirala se kao subverzivni glas u industriji pod vodstvom kreativnog dizajnera Demne Gvasalie. On ima naviku da se poigrava proporcijama i stilovima i da reinterpretira uobičajene predmete masovnog tržišta, povremeno stvarajući viralne proizvode koji privlače pažnju Interneta svojom neobičnošću ili običnom drskošću.

    Ovo su još neki modni komadi luksuznog brenda koji su privukli ogromnu pažnju:

    Izvor: BIZLife

    Foto: screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE