Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    nektar pivo

    Otkriveno ko stoji iza intrigantnih bilborda: “Nemoj da mračiš. Popij svetlo“

    Misterija bilborda sa neobičnim porukama u prestonici je otkrivena. Autor intrigantnih bilborda koje pomalo “mrače“, sa kojima smo se sretali širom Beograda i Banjaluke je Nektar pivo.

    Kampanja je započela prethodne nedelje porukama na bilbordima, koje su izazvale pažnju javnosti aludirajući na aktuelne izazove i svakodnevne dileme naših sugrađana.

    Nagađalo se da se radi o reklamama koje su za cilj imale rešavanje problema u saobraćaju ili da je reč o političkim kandidatima, te da je u pitanju najava neke kontroverzne predstave.

    Poruke potpisane sa sloganom “Nemoj da mračiš. Popij svetlo.” koje su osvanule juče na bilbordima u Beogradu  otkrile su da je reč o novoj kampanji za brend “Nektar pivo”.

    Novi misteriozni BILBORDI u Beogradu – da li ste ih PRIMETILI? (FOTO)

    U borbu protiv „mračenja“

    Kako kažu iz Banjalučke pivare za BIZLife, ova kompanija odlučila se na ovakvu kampanju kako bi započeli borbu protiv mračenja.

    „Živimo u vreme kada u našoj svakodnevnici i u digitalnom prostoru sve više ljudi ima izraženu potrebu da na sve gleda iz negativnog ugla, jednostavno „mrače“, često bez ikakve potrebe. Zbog toga je Nektar pivo odlučilo da započne borbu protiv „mračenja“.

    Podsećamo, prethodnih dana na ulicama Beograda osvanuli su bilbordi sa neobičnim porukama, koje pomalo „mrače“, aludirajući na večite dileme sugrađana.

    nektar pivo

    Na društvenim mrežama pojaville su se fotografije bilborda na početku Brankovog mosta sa porukom „Bolje da si išao preko Savskog..“ a kod Savskog mosta osvanuo je natpis „Bolje da si išao preko Brankovog..“ dok je kod Ekonomskog fakulteta osvanuo bilbord sa porukom – “Bolje da si upisao Pravni…”, kod studentskog doma  “Lola” – “Bolje da si izabrao Studenjak..”, a kod Studenjaka “Bolje da si izabrao Lolu..” i tako dalje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE