
NOVI BROJ BIZLife magazina: Lideri, brendovi i odluke koje su obeležile godinu
Na naslovnoj strani donosimo veliki intervju sa Petrom Jovanovićem, predsednikom Izvršnog odbora AikBanke, sa kojim smo razgovarali o tehnologijama koje menjaju bankarstvo i o tome kako integracija i veštačka inteligencija postaju ključ jednostavnijeg i bržeg poslovanja. U novogodišnjem dvobroju čitajte i kako Knjaz Miloš obara rekorde, zašto se luksuz danas prodaje kroz iskustvo, kako brendovi grade poverenje transparentnošću, ali i zašto su pouzdanost, nauka i lokalni proizvodi svetskog kvaliteta teme koje zaslužuju pažnju.
Ovaj broj je mali presek godine koja se završava i najava one koja dolazi, sa više pitanja, jasnijim odgovorima i pričama koje ostaju relevantne i kada se novogodišnje svetlo ugasi.
PRIČA SA NASLOVNE STRANE
Inovacije u integraciji
Investicije u tehnologije, uključujući AI, doprineće tome da klijenti nastave da posluju sa bržom i jednostavnijom bankom, poručuje Petar Jovanović, predsednik Izvršnog odbora AikBanke
Šta smo vam još primremili u novom broju
INTERVJU
Knjaz Miloš obara rekorde
Iza kompanije Knjaz Miloš je još jedna uspešna godina, u kojoj je, pored svih izazova na tržištu, zahvaljujući agilnom pristupu, strateškim partnerstvima i sposobnosti da pravovremeno odgovori na promene, kapitalizovala tržišne prilike i zabeležila rekordne rezultate
INTERVJU
Luksuz se prodaje kroz iskustvo
Kupac danas dolazi po identitet i emociju, a ne samo po proizvod – poručuje Miloš Milutinović, CEO DP Lux grupe
INTERVJU
Yuhor je 2025. godinu završio sa očekivanim rastom u svim segmentima – poručuje Marko Đorđević, direktor razvoja poslovanja u ovoj kompaniji
ŽENE U NAUCI
Kako L’Oréalovo priznanje osnažuje nove generacije naučnica
GRAĐEVINA
Pouzdanost i kvalitet kao garancija uspeha kompanije STRABAG
MALI U SVETU VELIKIH
Od prvog destilata do laboratorije gde sami birate sastojke, Nikola Kozomora pokazuje da je džin „Juni 93” lokalni ponos i proizvod svetskog nivoa
INTERVJU / SNAGA BRENDA
Brend koji priča ljudski i razumljivo
Milica Milanović iz kompanije Nestlé govori o značaju kampanje „Zajedno pčelama na dar”, o donacijama hrane ugroženim grupama, kao i razlozima zašto transparentnost čuva brend
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo






