Novi broj

NOVI BROJ BIZLife magazina: Lideri, brendovi i odluke koje su obeležile godinu

Godinu za nama ispraćamo razgovorima sa onima koji je oblikuju. Novogodišnji dvobroj BIZLife magazina donosi intervjue i priče o kompanijama, liderima i brendovima koji su 2025. obeležili rastom, inovacijama i jasnim vizijama, ali i pokazali da se biznis danas ne meri samo brojkama.

Na naslovnoj strani donosimo veliki intervju sa Petrom Jovanovićem, predsednikom Izvršnog odbora AikBanke, sa kojim smo razgovarali o tehnologijama koje menjaju bankarstvo i o tome kako integracija i veštačka inteligencija postaju ključ jednostavnijeg i bržeg poslovanja. U novogodišnjem dvobroju čitajte i kako Knjaz Miloš obara rekorde, zašto se luksuz danas prodaje kroz iskustvo, kako brendovi grade poverenje transparentnošću, ali i zašto su pouzdanost, nauka i lokalni proizvodi svetskog kvaliteta teme koje zaslužuju pažnju.

Ovaj broj je mali presek godine koja se završava i najava one koja dolazi, sa više pitanja, jasnijim odgovorima i pričama koje ostaju relevantne i kada se novogodišnje svetlo ugasi.

PRIČA SA NASLOVNE STRANE

Inovacije u integraciji

Investicije u tehnologije, uključujući AI, doprineće tome da klijenti nastave da posluju sa bržom i jednostavnijom bankom, poručuje Petar Jovanović, predsednik Izvršnog odbora AikBanke

Šta smo vam još primremili u novom broju

INTERVJU

Knjaz Miloš obara rekorde

Iza kompanije Knjaz Miloš je još jedna uspešna godina, u kojoj je, pored svih izazova na tržištu, zahvaljujući agilnom pristupu, strateškim partnerstvima i sposobnosti da pravovremeno odgovori na promene, kapitalizovala tržišne prilike i zabeležila rekordne rezultate

INTERVJU

Luksuz se prodaje kroz iskustvo

Kupac danas dolazi po identitet i emociju, a ne samo po proizvod – poručuje Miloš Milutinović, CEO DP Lux grupe

INTERVJU

Yuhor je 2025. godinu završio sa očekivanim rastom u svim segmentima – poručuje Marko Đorđević, direktor razvoja poslovanja u ovoj kompaniji

ŽENE U NAUCI
Kako L’Oréalovo priznanje osnažuje nove generacije naučnica

GRAĐEVINA
Pouzdanost i kvalitet kao garancija uspeha kompanije STRABAG

MALI U SVETU VELIKIH
Od prvog destilata do laboratorije gde sami birate sastojke, Nikola Kozomora pokazuje da je džin „Juni 93” lokalni ponos i proizvod svetskog nivoa

INTERVJU / SNAGA BRENDA

Brend koji priča ljudski i razumljivo

Milica Milanović iz kompanije Nestlé govori o značaju kampanje „Zajedno pčelama na dar”, o donacijama hrane ugroženim grupama, kao i razlozima zašto transparentnost čuva brend

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE