Mammi

TASTY TALKS & MAMMI: Gotova jela za ljude koji ne pristaju na kompromis

Mammiju gotova jela nisu prečica, nego ozbiljan obrok koji treba da izdrži poređenje sa onim što bismo pojeli kod kuće ili u dobrom restoranu. Ideja je da zaposleni kupac, usred radnog dana ili uveče kod kuće, ima pristup kvalitetnom, nutritivno bogatom obroku, bez veštačkih dodataka i kompromisa u sastavu – objašnjavaju Milan Beoković, direktor razvoja u kompaniji, i Andrej Ivanjikov, marketinški menadžer brenda Mammi na Tasty Talks događaju. 

„Filozofija je, kao što naš slogan kaže, kvalitet bez kompromisa”, kaže Milan. „Dakle, s obzirom na to da već imamo iskustvo u pravljenju takve vrste hrane, došli smo na ideju da od svih namirnica koje se nalaze u našem okruženju dobijemo najbolji mogući proizvod, koji uz to ima dobar rok trajanja. Cilj svega je da približimo zaposlenom kupcu jedan kvalitetan obrok, bogat nutritijentima i bez kompromisa.”

Kada se bira šta će ući u Mammi asortiman, ključna reč je – sveže. „Glavni kriterijum je da sve namirnice najpre budu sveže, da budu od proverenih dobavljača – uglavnom domaćih, a sama tehnologija nam omogućava da sve namirnice koje izaberemo budu sveže”, objašnjava Milan, naglašavajući da se ne koriste nikakve namirnice sa konzervansima ili bilo kakvim drugim veštačkim dodacima. „Dakle, koristimo isključivo sastojke koji bi se našli u svakoj kuhinji ili koje biste pojeli u restoranu. To znači da naši proizvodi ne sadrže nikakve veštačke dodatke.”

Planovi brenda idu u pravcu svakodnevice – Mammi želi da postane deo rutine tipične porodice.

„Planiramo da se proširimo, da približimo jednom zaposlenom čoveku to što radimo i da napravimo jedan ’univerzalan’ proizvod – obrok koji možete da jedete svaki dan. Dakle, cilj je da uđemo u svaki dom i da budemo deo svakodnevne ishrane jedne prosečne porodice”, ističe Milan.

Andrej tu sliku dopunjava iz ugla navika savremenog potrošača:

„Moderan tempo života i dinamično okruženje menjaju navike potrošača, pa sve veći broj njih postaje naša ciljna grupa. To su zaposleni ljudi koji su do sada birali između brzog i kvalitetnog kako bi uštedeli vreme. Sada imamo proizvod koji je idealan upravo za njih – posebno u situacijama kada nisu sigurni šta da jedu, a ne žele da prave kompromis. To je obrok koji mogu da ponesu na posao, ali i da konzumiraju kada se vrate kući.”

Gotova jela u njihovoj viziji nisu namenjena samo zaposlenima, već i porodicama kojima povremeno treba „ispomoć” u kuhinji. „Naši proizvodi su praktični i za majke koje ponekad žele da sebi olakšaju dan – mogu detetu da daju gotovo i uravnoteženo jelo, bez potrebe da kuvaju”, dodaje Andrej.

Na nivou tržišta, Mammi gleda širu sliku – kategorija gotovih jela tek počinje da raste. „Ovo je, definitivno, kategorija koja je u razvoju kod nas – iz godine u godinu beleži sve veći rast”, kaže Andrej. „Mi u MAMI-ju prepoznali smo priliku da budemo i novatori u toj oblasti i da doprinesemo jačanju same kategorije. Kroz marketinšku podršku i edukaciju potrošača, najveći volumenski rast može da se ostvari upravo razvojem kategorije, koja ima ogroman potencijal.” 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Stefan Jovanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE