Katarina Mladenović

Kvalitet se meri u motoru, ne u prezentaciji

Kvalitet se ne obećava – dokazuje se tehnologijom, preporukama i uštedama, poručuje Katarina Mladenović, Marketing Manager Automotive za Srbiju i Crnu Goru u kompaniji Orbico. Ona objašnjava kako se Shellov portfelj predstavlja kroz dokaze: Helix sa tehnologijom PurePlus i OEM preporukama, Rimula za TCO i duže intervale, Spirax za pouzdan prenos, Advance uz partnerstvo sa Ducatijem. Kao ovlašćeni distributer, Orbico ističe originalnost, jasan plan nakon događaja i sadržaj zasnovan na merljivim rezultatima, naglašava sagovornica magazina BIZLife.

  • U okviru predstavljanja brenda Shell Helix, šta danas predstavlja glavni okidač poruke ka potrošačima: inovativna tehnologija PurePlus, zvanične preporuke proizvođača ili racionalna ušteda korišćenjem ovih ulja?

Glavni okidač je revolucionarna tehnologija PurePlus – inovacija koja pretvara prirodni gas u kristalno čisto bazno ulje i čini temelj naše prednosti. Vrednost komunikacije postižemo povezivanjem ove prednosti sa koristima za vozača: duži vek i čistoća motora, ušteda kroz optimizaciju potrošnje i smanjenje troškova održavanja. Kao potvrdu kvaliteta, ulja Shell Helix nose zvanične preporuke vodećih proizvođača automobila (OEM).

  • Kod teških voznih parkova i servisa, kako kroz sadržaj i teren pozicionirate ulja Shell Rimula u odnosu na konkurenciju? Koji KPI prvo gledate?

Ulja Shell Rimula pozicioniramo kao lidera u optimizaciji troškova. Na terenu naglašavamo produžene servisne intervale koji smanjuju zastoje, dok sadržajno ističemo tehnologiju Dynamic Protection Plus, koja obezbeđuje zaštitu i čistoću motora. Primarni KPI je tržišno učešće u B2B segmentu, uz praćenje stope konverzije partnera, produženih intervala zamene ulja, ušteda u operativnim troškovima i zadržavanja postojećih kupaca.

  • Kako pričate o Shell Spiraxu – tako da majstor i krajnji korisnik jasno razumeju razliku u performansama, posebno kod lakih komercijalnih vozila?

Komunikacija je fokusirana na pouzdanost i efikasnost. Spirax donosi tiši rad menjača, lakše menjanje brzina i produženi vek trajanja vitalnih delova, što smanjuje troškove održavanja i povećava pouzdanost vozila. Majstorima nudimo tehničke argumente i edukativne materijale, dok partnerima omogućavamo proširen portfolio pod jednim brendom, čime postižu veću pokrivenost voznog parka i dodatni prihod.

  • U kom delu moto-segmenta Shell Advance ostvaruje najbolje rezultate i šta za vas predstavlja kvalifikovani lid u tom procesu?

Shell Advance najbolje funkcioniše u segmentu premijum performansi i sportskih motocikala, uz snažnu prednost – partnerstvo sa Ducatijem. Ovo partnerstvo potvrđuje kvalitet i gradi vezu sa ljubiteljima visokih performansi. Kao kvalifikovan lid pratimo rast potrošnje kod ovlašćenih servisa, konverziju korisnika premijum motocikala i angažman na digitalnim platformama i moto-događajima.

  • Orbico je ovlašćeni distributer Shellovih maziva za Srbiju i Crnu Goru. Kako taj status prevodite u poruku protiv paralelnog uvoza i „no-name” ulja?

Poruka je jasna: kupovinom preko ovlašćenog distributera kupac sigurno dobija originalan proizvod, uz sertifikate i usklađenost sa globalnim standardima. Paralelni uvoz i „no-name” ulja nosi rizik falsifikata, neproverenog kvaliteta i skupih kvarova. Orbico garantuje pouzdanost lanca snabdevanja, tehničku podršku i potpunu odgovornost za kvalitet.

  • Nakon učešća na sajmu, koji je vaš plan da kontakte pretvorite u prodaju? Šta obavezno radite već u prvoj nedelji?

Prva nedelja je ključna. Obrađujemo sve kontakte i klasifikujemo ih prema potencijalu, zatim šaljemo personalizovani digitalni sadržaj – brošure, kataloge i tehničke specifikacije. Istovremeno delimo iskustva sa sajma na mrežama, kako bismo održali interesovanje. Nakon toga, kvalifikovanim kontaktima nudimo proizvode ili dogovaramo tehničke konsultacije, čime demonstriramo superiornost Shellovih maziva i gradimo temelje za saradnju.

  • Koje vrste objava vašem Orbico timu najkonzistentnije donose kvalifikovane upite, a koje formate komunikacije namerno preskačete jer ne generišu relevantne lidove?

Najviše upita donose objave sa dokazima uspeha i ušteda – testimonijali, studije slučaja i kvantifikovani benefiti, poput produženih intervala zamene ulja i smanjenih troškova. Promocije partnera i saradnje sa vodećim kompanijama dodatno jačaju kredibilitet. Izbegavamo generičke objave bez jasne vrednosti, jer ne donose lidove.

Orbico i Shell zajedno grade tržište kroz inovaciju, pouzdanost i partnerstva – jer kvalitet nije kompromis, već standard. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Jelena Vidaković

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE