JoJo Frutta Fresca

Zdrava oaza u srcu Hangar Food Marketa

U prostoru gde se mirisi, ukusi i ideje svakodnevno sudaraju, JoJo Frutta Fresca prirodno se nametnula kao jedna od tačaka susreta za sve koji žele brz, ali istinski zdrav obrok. Njihov prvi maloprodajni prostor nastao je kao logičan korak nakon dugogodišnjeg snabdevanja ugostiteljskih objekata svežim voćem i povrćem, sa jasnom misijom da kvalitet iz veleprodaje približe krajnjim potrošačima.

U živopisnom ambijentu Hangar Food Marketa ovaj brend je pronašao idealno mesto da pokaže da zdrava ishrana ne mora da bude kompromis, već iskustvo koje se vidi, miriše i gde se uživa u svakom zalogaju.

O samom poslovnom konceptu razgovarali smo sa Katarinom Lukić, menadžerkom JoJo Frutta Fresca.

„Ovo je naš prvi maloprodajni objekat, koji smo otvorili nakon dugogodišnjeg snabdevanja lokalâ svežim voćem i povrćem. Odlučili smo da u ponudu uvrstimo i obrok-salate, ovsene kaše, ceđene sokove i detoks sokove. Ovo je mesto na kome ljudi mogu da kupe sveže voće i povrće, popiju neki napitak, pojedu kašu”, rekla je ona.

Sveže voće i povrće cedi se na licu mesta i ljudi mogu da vide da se sve sprema bez veštačkih dodataka i bez trikova.

Pitali smo je zašto su odlučili da otvore lokal baš u Hangaru.

„Smatramo da je ovo živ koncept, sa mnogo različitih lokala. Mi nudimo zdravu hranu i lepo se uklapamo, jer ovaj prostor nosi posebnu energiju i drugačiju atmosferu. Uvek je živo, stalno se nešto dešava, ima puno ljudi, tako da svako može da vidi i prepozna naš koncept”, rekla je za BIZLife.

Kao glavnu prednost zajedničkog prostora vidi upravo česta dešavanja i žurke. „Žurke imamo četvrtkom i petkom, stalno se nešto organizuje, tako da verujemo da ovde možemo da se istaknemo kao firma koja nudi zdravu hranu”, kaže Katarina.

Ona ističe da Hangar Food Market Beogradu donosi veliki broj novih lokala i prostor da se istaknu mali biznisi poput njihovog.

„Ovde mogu da nas uoče i ljudi iz starih lokala koji već imaju neke objekte na drugim lokacijama. Smatram da novi lokali i novi biznisi ovde mogu da se razviju i dobiju vidljivo, prepoznatljivo mesto”, zaključila je ona.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Stefan Jovanović / BIZLife; Ivan Stanivuković

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE