
Biznis Liga Kviz: Kada se znanje pretvori u najbolji team building
Kompanijama danas treba više od klasičnog team buildinga – potrebno im je okruženje u kojem ljudi uče, sarađuju i istovremeno se dobro zabavljaju. Upravo zato je pokrenut Biznis Liga Kviz, biznis kviz liga za kompanije, čiji su osnivači Zoran Papović i Dejan Damnjanović, a kviz-master i voditelj istaknuti novinar i psiholog Dragan Ilić.
Liga znanja, timskog duha i povezivanja
Biznis Liga Kviz je jedinstvena liga znanja u kojoj se timovi različitih kompanija nadmeću u kvizu, ali istovremeno grade odnose u opuštenoj atmosferi van kancelarije. Jednom nedeljno, sredom od 17 do 20 časova, do 25 timova okuplja se na afterwork kviz večeri sa jasno definisanim formatom, profesionalnom produkcijom i dovoljno vremena za druženje posle posla. Prolećni ciklus broji 10 kviz večeri (9 regularnih kola + finale), a svaki tim može imati do 8 članova, što omogućava da tokom sezone učestvuje širi krug zaposlenih iz iste kompanije.
„Pokrećemo Biznis Liga Kviz. Naviknute na sportske forme ovakvog formata, kompanijama smo ponudili nešto novo, napravili smo biznis ligu znanja. Biznis Liga Kviz nije puko takmičenje, kompanije svojim učešćem ostvaruju višestruke benefite. Pored produženog team building-a svojih zaposlenih, otvara se mogućnost povezivanja između kompanija, ali se pospešuje i eksterna i interna komunikacija“, kaže Zoran Papović, osnivač Biznis Liga Kviza, najavljujući da će se u narednom periodu detaljnije predstaviti sve pogodnosti koje liga donosi.
Osnivači su pokrenuli i LinkedIn i Instagram stranicu Biznis Liga Kviza, na kojima će eksperti iz različitih oblasti – HR, komunikacija, menadžmenta i sporta – govoriti o značaju ovakve lige za kulturu znanja, timski duh i employer branding. Na taj način, događaj ne ostaje samo u sali, već se nastavlja i u online prostoru, kroz razmenu iskustava i dobrih praksi.
Kviz pokriva 10 oblasti – od aktuelnosti, sporta, geografije i istorije, preko umetnosti, filma i muzike, do nauke, tehnologije i posebne Juke Box runde sa prepoznavanjem pesama. Svako veče donosi 60 pitanja, kombinaciju tekstualnih i audio-vizuelnih zadataka, uz maksimalno 120 poena i kumulativno bodovanje do finala. Prvih 10 ekipa iz regularnog dela ulazi u završno veče sa bonus poenima, što ligi daje dodatnu sportsku draž i jasno pokazuje kontinuitet u znanju i radu tima.
Profesionalna produkcija i kompletan afterwork doživljaj
Iza formata stoji iskusan organizacioni tim: Zoran Papović (Media Manager u Delta Holdingu, dugogodišnji direktor marketinga Košarkaškog saveza Srbije), Dejan Damnjanović (Event Manager KSS, dva puta direktor Final Four Evrolige u Beogradu) i Miloš Mladenović (kreativni producent i digitalni strateg sa 18 godina iskustva u telco industriji). Kviz vodi Dragan Ilić, diplomirani psiholog, novinar, radio i TV voditelj, što garantuje profesionalno vođenje programa, jasnu dinamiku večeri i atmosferu koja podstiče takmičarski duh, ali bez pritiska.
Svako kolo prati fotograf i snimatelj, a timovi imaju all-inclusive tretman – hranu, raznovrsnu ponudu pića i kompletnu tehničku realizaciju u ambijentu na obali Dunava. Kompanije dobijaju vidljivost kroz prisustvo logotipa na događaju, vizualima i društvenim mrežama, uz podršku medijskog partnera, kao i vredan foto i video materijal za interne kanale, employer branding i PR.
Za firme koje žele zatvoren format samo za svoje zaposlene, postoji mogućnost organizacije internog kompanijskog kviza, u formi i dinamici prilagođenoj konkretnim potrebama tima. Tako Biznis Liga Kviz postaje fleksibilna platforma – kako za ligu koja okuplja više kompanija, tako i za “in-house“ događaje koji jačaju kulturu i zajedništvo unutar jedne organizacije.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: Ustupljene fotografije/ Privatna arhiva







