SEMPL ponovo ponudio smele uvide u budućnost medija i komunikacija

Na ovogodišnjoj konferenciji SEMPL tokom dva intenzivna dana nizali su se govori, diskusije i sučeljavanja koja su učesnicima ponudila sveže ideje, produbljene uvide i hrabre poglede u budućnost medijske i komunikacijske industrije.

Prvi dan: Pozornica ideja, emocija i novih modela rasta

Konferenciju je otvorila Nermina Mašala Kelić, direktorka UM Sarajevo i bivša predsednica žirija, koja je otkrila pravila efikasne komunikacije i pomoću podataka pokazala kako sitni detalji stvaraju velike priče. Renata Salecl istakla je snagu emocija i naglasila da i negativna osećanja mogu biti izvor kreativne energije i odlučnijeg delovanja.

U razgovoru sa Ivanom Vukušićem, fotograf Dejmon Bejker naglasio je važnost autentičnosti i iskustava koja se uvek odražavaju u kreativnom radu, dok je Tamlin Rajt u debati sa Urošem Goričanom, kroz uvid u nastanak velikih globalnih događaja, otkrila složenost i čar kreativnih procesa u industriji zabave.

Na okruglom stolu Ana Sršen, Martin Koprek i Sara Mustapić u razgovoru sa Edinom Pršić Babić raspravljali su o ulozi medija, algoritama i veštačke inteligencije, istakavši važnost kvalitetnog sadržaja i verodostojnih glasova u svetu digitalne buke. Zenel Batagelj predstavio je novi model rasta brendova, Kaja Kovič i Dejan Petelin govorili su o veštačkoj inteligenciji kao saradniku, Katarina Ferk osvetlila je izazove obraćanja generaciji Z, dok je Ines Markošič pokazala kako su se štampani mediji uspešno prilagodili savremenim okolnostima.

Drugi dan: Podaci, iskustva i sučeljavanja

Drugi dan konferencije započeli su Artur Mosijak i Karmen Krumpestar, koji su istakli snagu inteligentne upotrebe podataka u oblikovanju hrabrijih i pametnijih marketinških strategija, potkrepljujući to primerima iz prakse. Masimo Bernardi naglasio je važnost emocionalnog iskustva i slušanja potrošača, prikazavši kako znanja iz hotelske industrije mogu obogatiti marketinške pristupe.

Smiljan Mori i moderatorka Petra Kovič otkrili su kako se iz male priče gradi uticaj koji prelazi granice i zašto su autentičnost, hrabrost i detalji upravo ono što razlikuje snažne lične brendove od drugih.

Dan su obeležili i „dvoboji ideja“. Alina Žugelj Pikalo i Pia Rajterič sučelile su stabilnost klasičnih kanala sa hrabrošću novih formata, dok su Dunja Ivana Balon i Marjan Novak otkrili razlike, izazove i prilike na oglašivačkim tržištima dve države.

Dodela nagrada Sempler: Slavlje najboljih u regionu

U okviru konferencije održana je i svečana dodela nagrada Sempler pod pokroviteljstvom POP TV-a, koje nagrađuju najbolje medijske strategije u regionu. Ove godine dodeljeno je 11 zlatnih nagrada, kao i veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine. Glavnu nagradu osvojio je projekat “It’s time to stop!” koji je za Bingo Group osmislila agencija Via Media.

Dan je završen u kreativnom duhu – energičnim afterpartyjem pod pokroviteljstvom portala Sammozavestno.si, uz muziku DJ Marina.

Konferencija SEMPL i ove godine potvrdila je svoj status jednog od ključnih regionalnih događaja za sve koji učestvuju u oblikovanju budućnosti medija, oglašavanja i komunikacija.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: SEMPL

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE