
Disney x F1: Spektaklom u Las Vegasu najavljena nova kolaboracija dva giganta
Formula 1 i Disney najavili su uzbudljivu novu saradnju koja će od 2026. godine doneti Mikija i njegove prijatelje u svet brzine F1.
Miki Maus je jedan od najomiljenijih i najprepoznatljivijih likova svih vremena, a fanovi mogu da se raduju što će Mikija i njegove prijatelje pratiti u F1 kroz razne doživljaje, sadržaje i proizvode širom sveta.
U poslednjih nekoliko godina, Formula 1 beleži veliki rast popularnosti među mlađom publikom, a podaci pokazuju da više od četiri miliona dece uzrasta od 8 do 12 godina aktivno prati ovaj sport u EU i SAD – dok je 54% pratilaca na TikToku i 40% na Instagramu mlađe od 25 godina, piše Formula 1.
Nova saradnja dodatno je osnažena zajedničkom težnjom ovih brendova ka kreativnosti, zabavi i inovacijama, sa ciljem da se fanovi širom sveta okupe kroz nezaboravna i jedinstvena iskustva.

Emily Prazer, komercijalna direktorka Formula 1, izjavila je: „Naša saradnja sa Disneyjem biće sjajna, jer uvodimo svet Mikija i njegovih prijatelja našim fanovima, i obrnuto. Ovo se savršeno uklapa u našu strategiju širenja van sveta sporta, ka širem tržištu potrošača, a zauzvrat predstavljamo Disney našim 820 miliona fanova širom sveta.
„Odličan spoj, jer su oba brenda poznata po pomeranju granica i pružanju zabave i uzbuđenja milionima, tako da jedva čekam da vidim šta će naši timovi osmisliti za stazu i dalje.“
Tasia Filippatos, predsednica Disney Consumer Products, dodala je: „Dok proslavljamo skoro sto godina Mikija i njegovih prijatelja, naša saradnja sa Formulom 1 pruža jedinstvenu priliku da spojimo dva snažna zabavna brenda i kreiramo proizvode koje će fanovi obožavati.
„Ova uzbudljiva saradnja će se odvijati na globalnoj sceni, sa nezaboravnim sadržajem i iskustvima prilagođenim Disney i F1 fanovima.“
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/Formula 1
Foto: F1 (Beta/AP)






