
Luksuzni beauty brendovi za pse su stigli i niko nije iznenađen
Danas oko 50% američkih domaćinstava ima psa, a svi se suočavaju sa jednim univerzalnim problemom: ružnim brendingom proizvoda za negu ljubimaca, tvrdi glumica i preduzetnica Kara Santana Leto.
Zato je ona, zajedno sa influenserkom Stefani Suganami, osnovala Lil Luv Dog, luksuzni lifestyle brend za premium proizvode za negu pasa. Brend je lansiran u avgustu i kombinuje „clean beauty“ proizvode za kućne ljubimce sa vrhunskim, modernim brendingom, a već je prikupio milion dolara investicija.
Luksuzne poslastice i vizuelni užitak
Za razliku od većine proizvoda za negu pasa na tržištu, Lil Luv Dog ima minimalistički dizajn, sličan onome u beauty industriji. Prvi proizvod kompanije je suvi šampon „ljudske klase“ koji dolazi u dva mirisa i napravljen je od „clean“ sastojaka (ne postoji pravna definicija tog termina, ali je izuzetno efektan marketinški trik).
Cena mu je 26–36 dolara, što je skuplje od standardnih šampona za pse, pa čak i od mnogih šampona za ljude. Dostupan je u dve održive ambalaže , kompostabilnoj bambusovoj posudi i rastvorljivim kesicama od drvnog pulpa, i prvi je proizvod za negu ljubimaca koji je dobio odobrenje Environmental Working Group organizacije.
Lil Luv Dog radi i na upcycled kesicama za izmet, kompostabilnim mirisnim maramicama, čistaču šapa na bazi jabukovog sirćeta i još mnogo toga. Šampon se trenutno može kupiti na zvaničnom sajtu brenda i kod nekoliko manjih prodavaca, a uskoro će se prodavati i u frizerskim salonima za ljude, kako bi stigao direktno do svoje ciljane publike: malih luksuzoljubivih pripadnika Gen Z generacije i milenijalaca.
Prava publika, pravo vreme
Ljudi troše ogroman novac na svoje ljubimce: očekuje se da će američko tržište proizvoda za kućne ljubimce ove godine dostići rekordnih 157 milijardi dolara, a više od 50% vlasnika misli da je sasvim opravdano kupovati luksuzne proizvode i usluge za svoje pse.
A s obzirom na to da već postoje luksuzne usluge poput avio-kompanija za pse i hotela specijalizovanih za ljubimce, logično je da su posvećeni vlasnici uskočili i na beauty trend.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/The Hustle
Foto: Unsplash/VENUS MAJOR






