Perfumes

Jedan parfem se prodaje kao lud preko TikToka i trenutno je popularniji od Diora i YSL-a

Društvene mreže danas imaju ogroman uticaj – od kreiranja trendova do oblikovanja ukusa i navika potrošača. Ovo se sve više vidi u svetu parfema, gde se mirisi sa TikToka i Instagrama često rasprodaju u rekordnom roku.

Rangiranje se zasniva na EMV indikatoru koji meri vrednost objava i pominjanja brenda na društvenim mrežama, odnosno koliko pažnje i angažovanja brend uspe da privuče bez plaćenog oglašavanja. Trenutno dominira brend Phlur.

Phlur na prestolu

Prema VVD-u, Phlur je u septembru zabeležio rast od 45% na mesečnom nivou, generišući skoro 11 miliona dolara vrednosti medija za prikaz (EMV), demonstrirajući svoj ogroman uticaj i doseg na društvenim medijima.

Jedan od ključnih faktora uspeha je činjenica da je Phlur jedini brend sa liste 10 najboljih koji svoje proizvode prodaje preko TikTok Shop-a, gde generiše značajan promet. U septembru su ekskluzivno lansirali novu mirisnu vodu Vanilla Blackberry, a od tada su predstavili i vodu za telo Cashmere Skin i najavili novi parfem Afterglov, koji stiže do kraja godine.

Nosila ga je čak i Merilin Monro: Najprodavaniji parfem svih vremena postoji duže od jednog veka

Odmah iza Phlura je Kaiali Mone Kattan, brend sa kojim se Phlur smenjivao na vodećoj poziciji tokom cele godine. Prate ih luksuzni giganti Dior i Prada na trećem i četvrtom mestu. Najveći rast zabeležio je Ralf Loren, čiji je EMV skočio za neverovatnih 547 odsto na godišnjem nivou, najviše zahvaljujući snažnoj promociji Ralph’s Club parfema na Nedelji mode u Njujorku, čije je zaštitno lice pevač Ašer.

Značajan rast od 165% ostvario je i Ellis Brooklin, još jedan brend pristupačnijeg cenovnog ranga, dok se Dossier, poznat po parfemskim verzijama popularnih mirisa, probio u prvih deset.

Phlur se ističe na TikTok-u

Iako je #FragranceTok veoma popularan, TikTok ne stvara značajno veći uticaj od Instagrama. Za prvih deset brendova parfema, TikTok je odgovoran za 51% ukupne medijske vrednosti (EMV), što znači da je njihov uspeh na društvenim mrežama i dalje skoro ravnomerno podeljen između dve platforme.

Međutim, Phlur se značajno razlikuje od proseka jer čak 66% njegovog EMV-a dolazi iz TikTok-a. S druge strane, Ralph Lauren je ispod proseka, sa samo 29% EMV-a koji dolazi sa te platforme.

Top 10 brendova parfema prema EMV-u u septembru

Prema podacima kompanije CreatorIK, rangiranje deset najpopularnijih brendova i njihov rast u odnosu na prethodnu godinu izgleda ovako:

  • Phlur – 11 miliona dolara (+132%)
  • Kayali – 7,4 miliona dolara (+20%)
  • Dior – 7 miliona dolara (+33%)
  • Prada – 6 miliona dolara (+22%)
  • Valentino – 5,7 miliona dolara (+115%)
  • YSL – 5,6 miliona dolara (-28%)
  • Elis Bruklin – 4,7 miliona dolara (+165%)
  • Ralph Lauren – 3,9 miliona dolara (+547%)
  • Dosije – 3,7 miliona dolara (+84 %)
  • Maison Margiela – 3,6 miliona dolara (-38%)

Koji parfemi tih brendova se izdvajaju?

Ako vas zanima koji su se mirisi ovih brendova u poslednje vreme istakli na društvenim mrežama, to su Phlur Vanilla Skin, Kayali Vanilla | 28, Dior Sauvage, Prada Virtual Flover, Valentino Donna Born in Roma Rendez-Vous, YSL Mislf Absolu, Ellis Brooklin Kueens Caramel, Ralph’s Club bi Ralph Lauren, Dossier Floral Lavender i Maison Margiela Replica On a Date.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash/Ulysse Pointcheval

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE