
Ova bela majica prodala se u više od 70.000 primeraka, zašto o njoj niko ne priča?
Onog trenutka kada je Džeremi Alen Vajt počeo da peče meso u seriji The Bear, internet je krenuo u potragu za njegovim pripijenim (i prikladno nazvanim) Vajtsvil majicama – bez mrlja od znoja i masnoće, naravno. Ali dok su ga svi gledali, brojne druge zvezde su tiho gajile opsesiju opskurnim japanskim proizvođačem majica o kome niko ne govori. Barem ne još.
Priča o legendarnoj majici
Sve je počelo 1972. godine kada je Gen Tarumi, inspirisan svojim putovanjima po zapadnoj obali SAD, osnovao prodavnicu Hollywood Ranch Market (HRM) u Tokiju. Tokom godina, HRM je sarađivao sa raznim partnerima, od japanskih filijala Hanes i Vrangler do pristupačne linije Wildside Iohji Yamamoto. Ali bukvalno ispod svega, nalazi se njihov najtraženiji proizvod: Hollywood Ranch Market Stretch Fraise.
Tajna holivudske elite
Od 1995. godine Hollywood Ranch Market proizvodi ono što trenutni izvršni direktor Sohkoh Tarumi, sin osnivača, opisuje za Highsnobiety kao „udoban, dugotrajan donji veš“. Tačnije, reč je o majicama sa okruglim V izrezom, koje su godinama postale nezaobilazan komad na crvenim tepisima, u kasnim emisijama i na paparaco fotografijama, piše Highsnobiety.
Iako su ove rastegljive, rebraste majice viđene na besprekorno obučenim glumcima kao što su Dru Starki, Džo Alvin, Glen Pauel i Kilijan Marfi, toliko su potcenjene da ih je skoro nemoguće uočiti izdaleka – što im, u stvari, daje dodatnu dozu ekskluzivnosti i poželjnosti. Jedini prepoznatljiv detalj je mali izvezeni logo na dnu levog rukava.
U čemu je tajna?
Odgovor je jednostavan: savršeno pristajanje. Stretch Fraise je specijalizovan za osnovne komade suptilne teksture koji se prijanjaju uz telo, ali ne stežu. Umesto da oblikuju figuru, ove majice se jednostavno rastežu i prilagođavaju.
Pa zašto niko ne priča o njima? Jer Stretch Fraise još nije imao svoj The Bear trenutak. Brend se ne oglašava, oslanjajući se isključivo na „preporuke od usta do usta između ljudi koji su nosili košulje“, kaže Tarumi. „Naša snaga leži u našoj posvećenosti odeći koja je jednostavna, osnovna i zaista udobna.“
Brojke govore same za sebe
Čini se da takav pristup deluje veoma dobro. U 2024, samo u Japanu je prodato skoro 70.000 Stretch Fraise majica, a Seilin & Co izveštava o porastu od skoro 125% u 2025. u odnosu na prethodnu. Sada postoje i planovi za međunarodnu ekspanziju, koja bi tiho šaputanje mogla da pretvori u glasan žamor.
Stretch Fraise majice savršeno se uklapaju sa aktuelnim trendom „vrhunske recesije“ – jednostavnijim, osnovnim komadima – jer dolaze u nizu univerzalnih boja i krojeva, po ceni između 40 i 70 dolara (oko 35 do 60 evra) po komadu.
Njihova sve veća popularnost odražava sve veću preferenciju kupaca za „normalnom“ odećom za svakodnevne kombinacije, a ne za blistavim komadima.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Youtube/Rotten Tomatoes TV/Screenshot






