Važne stvari idu u KRUG: Miloš je stvorio brend koji izmamljuje osmeh na lice

Na šta sve obraćamo pažnju kad kupujemo odeću? Da li je kvalitetna, da li nam dobro stoji i da li možemo da je priuštimo? Naša odeća razgovara sa ljudima oko nas. Predstavlja nas bez ijedne reči i omogućava ljudima da prave pretpostavke o nama, bile one tačne ili ne. Ponekad je najbolje da pustimo našu odeću da priča umesto nas, a komadi brenda Krug reći će vam samo važne stvari.

Miloš Zagorac, mladi arhitekta iz Novog Sada, stoji iza brenda Krug. Brend je nastao 2020. godine iz želje da kreativnost pretoči u stvarne proizvode i prenese iskrene poruke kroz dizajn. Na njihovim majicama, šoljama, cegerima i privescima nalaze se jednostavne, ali efektne poruke: samo ljubav, samo porodica, samo srcem…

U razgovoru za BIZLife Miloš naglašava samu prirodu svog brenda:

Krug nije samo brend, već način razmišljanja koji podseća na prave vrednosti. Reč „samo“ u njegovoj filozofiji ne ograničava, već naglašava ono što je istinski bitno. Sve poruke koje šalje Krug zajedno čine krug života – celinu u kojoj svaki deo ima svoje mesto i smisao. Slogan Samo ono što je važno oslikava suštinu Kruga i ono čime se vodi u svakom svom radu.“

Krug/MILOS photography

Uzgajamo samo važne vrednosti

Odrastanje u porodici koja ne samo da gaji vrednosti za koje se zalaže Krug, nego i drži štampariju omogućila je Milošu da uđe u posao u mlađim danima. „Već sa 16 godina učestvovao sam u izradi dizajna za štampu i kroz godine se upoznao sa različitim tehnologijama“, rekao je osnivač brenda, „To mi je pružilo znanje i samopouzdanje da pokrenem sopstveni brend, i može se reći da me je upravo to predodredilo za ovaj put.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by КРУГ (@krug.rs)

Današnje tržište nestalno je usled preopterećenosti trendovima. Oni koji su uvek u trendu se zapravo nikada ne izražavaju kroz oblačenje jer ne stižu da se učvrste u jednom stilu – sledeći je već u trendu. Tako je Miloš pronašao način da istakne svoj brend i da mu da ličnu notu:

„Vrednosti na kojima se zasniva Krug uvek ostaju iste. Zato se oslanjam na jednostavne, vanvremenske misli koje zrače iskrenošću i uvek ostaju aktuelne. Dugo sam razmišljao kako da emocije pretočim u reči i u procesu shvatio da je suština u jednostavnosti poruka, kako bi one direktno i nedvosmisleno prenele svoje značenje. Zaključio sam da dečji rukopis najbolje prenosi iskrenost i toplinu koju želim da izrazim. Svako slovo je jedinstveno i nosi dozu autentičnosti koja povezuje sve nas – jer smo svi jednom bili deca.”

brend krug

Krug/Milos photography

Više od reči

Proizvode Kruga možete naručiti putem njihove instagram stranice ili kupiti na jednom od marketa na kojima brend učestvuje, a time učinite i dobro delo:

„Kroz osmišljavanje vrednosti Kruga shvatio sam da, nažalost, mnoga deca nemaju priliku da odrastaju bezbrižno. Zato sam odlučio da deo prihoda – 20% od prodaje na bazarima i marketima bude namenjen onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija. Na taj način, svaka kupovina nosi i deo dobrote, jer Krug ne govori samo o vrednostima, već ih i živi.

Ideje koje prenosi Krug nisu samo reči na majicama. Brend ostaje veran samo važnim stvarima i to pokazuje kroz svoje delanje. Ovo je samo početak, a budućnost je u širenju prečnika Kruga. Želim da Krug postane dostupan širom Srbije,“ nada se Miloš, „Istovremeno, važno mi je da i dalje inspirišem i osvajam osmehe kroz iskrenost i emociju, jer to je ono što zaista ostaje važno – Samo ono što je važno.“

privesci

Krug/MILOS photography

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife/Milena Pavlović

Foto: MILOS photography

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE