
The Ordinary se obračunava sa „zavaravajućim“ beauty izrazima kroz kampanju The Periodic Fable
Brend The Ordinary, koji posluje u okviru kompanije Deciem, pokrenuo je kampanju The Periodic Fable, kreativnu reinterpretaciju periodnog sistema elemenata u kojem su hemijski simboli zamenjeni popularnim beauty izrazima, kako bi se ukazalo na zavaravajući jezik koji se često koristi u marketingu proizvoda za negu kože.
Ova kampanja, koja ima pomalo distopijski ton, predstavlja obračun brenda sa „marketinškim žargonom koji obmanjuje kupce“.
Tvrdnje bez naučne osnove
U okviru lažnog periodnog sistema koji je The Ordinary osmislio, nalazi se 49 „elemenata“, tvrdnji bez naučne osnove“, izraza koji se, prema tvrdnjama brenda, često koriste kako bi se potrošačima prodala „magija“ ili „snovi“, bez ikakvog naučnog pokrića.
Među terminima koji, po mišljenju brenda, pogrešno predstavljaju nauku i dejstvo sastojaka nalaze se izrazi poput „poreless“ (bez pora), „medical grade“ (medicinski kvalitet), „fat freezing“ (zamrzavanje masti) i „eternal youth“ (večna mladost).
U pratećem video-snimku, The Ordinary prikazuje svoju verziju periodnog sistema elemenata projektovanog na zid učionice u kojoj studenti imitiraju viralne beauty trendove poput „jutarnjeg pilinga“ (the morning shed) i „masaže ledom“.
Distopijski prikaz simbolično pokazuje korisnike kozmetike zarobljene u beskonačnom ciklusu nerealnih očekivanja.
U opisu videa na Instagramu, The Ordinary poručuje:
„Od praznih obećanja do nemogućih standarda i preuveličanih sastojaka, predugo nas je industrija pogrešno učila šta je lepota.“
Brend je takođe lansirao i sajt The Periodic Fable, na kojem posetioci mogu istražiti svih 49 „elemenata“ i saznati više o njihovom značenju.
„U moru marketinških poruka, The Periodic Fable će se izdvojiti jasnoćom i jednostavnošću“, navodi se u saopštenju The Ordinary-ja.
„Ovaj gradski projekat još jednom slavi ono po čemu je brend poznat jednostavno i razumno rešavanje problema.“
Kampanja The Periodic Fable dolazi neposredno nakon što je The Ordinary objavio svoju prvu knjigu, „Ingredients“, zamišljenu kao priručnik koji pomaže potrošačima da bolje razumeju formulacije kozmetičkih proizvoda. Knjiga, koja se opisuje kao „naučno vođeno pripovedanje“, detaljno obrađuje sastojke, formulacije i oznake proizvoda — i zamišljena je kao svojevrsni coffee table vodič za ljubitelje kozmetike.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Printscreen:TheOrdinary