Alkohol, Pića, alkoholna pića

DESET brendova alkohola za koje niste znali da su u vlasništvu poznatih ličnosti

Poznate ličnosti odavno ne zarađuju samo na filmu, muzici ili sportu, sve češće ulaze u biznis sa alkoholnim pićima i stvaraju brendove koji osvajaju tržište. Neki su direktni vlasnici, drugi kreativni saradnici, a treći samo lice reklame, ali svi imaju jednu stvar zajedničku: koriste svoju prepoznatljivost da pretvore piće u lifestyle priču. Od tekile i viskija, do šampanjca, votke i craft piva, zvezde ulažu milione u flaše s potpisom, često dobijajući ozbiljan profit i status u industriji. I dok za neke brendove odmah znamo ko stoji iza njih, mnogi nas i dalje iznenađuju.

Kendal Džener – 818 Tequila

Kendall je lansirala svoj brend 818 Tequila 2021. godine, nakon skoro četiri godine razvoja. Proizvodi se ručno u Halisku, u Meksiku, i promoviše se kao autentična zanatska tekila. Boce koštaju uglavnom preko 40 dolara i ciljaju premijum tržište.

Kate Hadson – King St. Vodka

Glumica Kate Hudson osmislila je brend King St. Vodka, koji se proizvodi u Santa Barbari. Reč je o premium votki bez glutena, rađenoj sa alkalnom vodom i destilovanoj sedam puta. Ambalaža je elegantna sa cvetnim detaljima, a jačina je 43% alkohola.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by King St. Vodka (@kingstvodka)

Kameron Dijaz – Avaline Wine

Cameron Diaz je u partnerstvu sa Katherine Power pokrenula brend Avaline, fokusiran na organska vina. Linija uključuje belo i rosé vino, bez dodataka i sa transparentnim sastavom. Diaz je ispričala da je ime brenda izabrano sa liste potencijalnih ženskih imena.

Dvejn Rok Džonson – Teremana Tequila

The Rock je 2020. lansirao Teremana Tequilu, nakon godina razvoja i najave na društvenim mrežama. Ime spaja reči „terra“ (zemlja) i „mana“ (duh), reflektujući njegovu polinežansku tradiciju. Tekila je ručno rađena i pozicionirana kao visokokvalitetna, ali pristupačna.

Idris Elba – Porte Noire Wine & Champagne

Idris Elba je 2020. godine ušao u vinski biznis kroz saradnju sa francuskim vinarijama. Linija Porte Noire uključuje premium šampanjac, vintage šardone i rosé. Inspiraciju za brend dobio je tokom putovanja sa suprugom, a vina su plasirana kroz ekskluzivnu distribuciju.

Rajan Rejnolds – Aviation Gin

Rejnolds je 2018. kupio gin brend Aviation Gin, sa sedištem u Portlandu. Iako nije destiler, aktivno učestvuje u brendiranju, kreativnom pravcu i marketinškim strategijama. Njegov lični stil reklama učinio je brend globalno prepoznatljivim i komercijalno uspešnim.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aviation American Gin (@aviationgin)

Džordž Kluni – Casamigos Tequila

Kluni je 2013. osnovao Casamigos zajedno s prijateljima Randijem Gerberom i Majkom Meldermanom, u početku samo za privatnu upotrebu. Brend je postao toliko popularan da ga je Diageo 2017. kupio za milijardu dolara. Casamigos je poznat po mekom ukusu i minimalističkoj estetici.

Džastin Timberlejk – 901 Tequila

Timberlejk je 2009. lansirao 901 Tequila, nazvanu po pozivnom broju grada Memfisa (901). Cilj je bio stvoriti glatku, kvalitetnu tekilu za koktele i miksologiju. Godine 2014, brend je postao deo Sauza Tequila grupe, ali Timberlejk je ostao lice i kreativni partner proizvoda.

Jay-Z – Armand de Brignac

Reper i biznismen Jay-Z kupio je luksuzni šampanjac Armand de Brignac 2014. godine, poznat po nadimku „Ace of Spades“ zbog karakteristične etikete. Brend je simbol glamura i visokog društva, često prisutan u muzičkim spotovima i na VIP događajima. Godine 2021. prodao je 50% udela kompaniji LVMH.

Dejvid Bekam – Haig Club Whisky

Fudbalska legenda Dejvid Bekam postao je zaštitno lice Haig Club viskija u saradnji s Diageom 2014. Brend je prepoznatljiv po modernoj, plavoj kvadratnoj boci i namenjen je mlađoj publici koja tek ulazi u svet viskija. Bekam aktivno učestvuje u promocijama i globalnom brendiranju.

Metju i Kamila Mekonahi: Pantalones Tequila

Bez pantalona i ponosni na to, Metju i Kamila Mekonahi pokrenuli su svoj brend Pantalones Tequila krajem 2023. godine, sa namerom da ostatku tekila industrije „udare šut u pantalone“. Uz to su izjavili da je Pantalones Organic Tequila „najbolja stvar koju smo napravili dok smo imali pantalone na sebi.“

Reč pantalones na španskom znači pantalone, ali je i žargonski izraz za hrabrost ili „muda“, što ima smisla, jer tekila nije piće za one slabog srca ili tolerancije. Mekonahi, poznat po ozbiljnim i luckastim ulogama, osnovao je brend sa suprugom kako bi proslavili zabavu i činjenje dobrih stvari – bez prevelikog shvatanja života.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

 

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE