Džejden Smit

Nova era crvenih đonova: Džejden Smit preuzima mušku Louboutin kolekciju

Američki reper i glumac Džejden Smit seli se u Pariz i u januaru će predstaviti svoju prvu kolekciju za francusku kuću Lubuten. Američki reper i glumac seli se u Pariz da bi preuzeo novu ulogu, a svoju prvu kolekciju predstaviće u januaru na Nedelji muške mode u francuskoj prestonici. Biće zadužen za četiri kolekcije godišnje – obuću, kožnu galanteriju i aksesoare, kao i za razvoj kampanja, događaja i imerzivnih iskustava.

„Smatram ga veoma zanimljivim, vrlo ljubaznim i, pre svega, skromnim i jako, jako interesantnim: način na koji jeste, kako se oblači, kako razmišlja.“

Tako Kristijan Lubuten opisuje Džejdena Smita, kojeg je izabrao za svog prvog muškog kreativnog direktora, otprilike 15 godina nakon što je prvi put proširio svoje carstvo crvenih đonova i na mušku modu.

„Slični smo po načinu razmišljanja“

„Ovo je jedna od najvećih časti u mom životu i osećam veliki pritisak da odgovorim na sve što je Kristijan uradio za ovu kuću, a i da zakoračim u ovako ozbiljnu ulogu,“ rekao je Smit za WWD. „Kada me je kontaktirao, bio sam potpuno zatečen, jer smo toliko slični i po načinu razmišljanja i po tome kako radimo stvari.“

Lubuten je u intervjuu iz svojih novih pariskih kancelarija, nedaleko od Luvra, rekao da će mu ova odluka omogućiti da se više fokusira na brzo rastući biznis sa ženskom linijom, dok će Smith svojim kreativnim i komunikacionim umećem osnažiti mušku kategoriju, koja trenutno čini 24 odsto poslovanja, ali poslednjih godina beleži pad.

Iako odluka deluje nagla, Lubuten ističe da je o njoj razmišljao već godinama. Smatrao je da je preopterećen svojim praktičnim pristupom, od dizajna do razvoja prototipova i proizvodnje, provodeći mnogo vremena u italijanskim fabrikama. A s druge strane, u Džejdenu, kojeg je prvi put upoznao 2019, sve je više prepoznavao sopstvenu mladalačku energiju, ljubav prema bojama, igri i slobodnom izražavanju.

„Oblačenje je za njega avantura,“ kaže Lubuten. „To je oblik komunikacije. Promišljeno je, ali i razigrano. Malo je ljudi koji me toliko iznenađuju svojim kombinacijama.“

Zara otišla korak dalje, izbacili novu kolekciju, ali ne odeće

Bez konkursa za poziciju

Zato nije ni raspisivao konkurs za poziciju. „On je došao pre same ideje o kreativnom direktoru,“ objašnjava Lubuten. „Nije bilo da mi treba kreativni direktor, već da mi treba baš on.“

Smit (27) kaže da on i Lubuten dele strast prema drevnoj arhitekturi, muzici i plesu. Posebno naglašava svoju strast prema obući – ima arhivu modela koje ne nosi, već čuva radi proučavanja materijala, krojeva i detalja.

Suosnivač streetwear brenda MSFTSrep, koji je pokrenuo 2012. sa sestrom Vilou i prijateljima, Smit je do sada sarađivao i sa kompanijom New Balance kao ambasador i dizajner. Planira da lansira novu verziju brenda, MSFTSRep Infinity, dok će glavni fokus staviti na Lubuten projekat.

Na pitanje da li prvo bira obuću kada se oblači, odgovara: „Prvo idem sa emocijom tog dana. Ako je dan za crno, ili šareno – odatle krećem sa cipelama.“

Smit kaže da mu je Lubuten ušao u svest još kao detetu, zahvaljujući roditeljima – Džejdi Pinket i Vil Smitu – koji su nosili poznate crvene đonove, a kasnije i sestra, pa čak i prva devojka. „Bio sam fasciniran njima od malih nogu,“ priseća se.

Lubuten naglašava da će i dalje nadgledati mušku liniju, dok će Smit predvoditi dizajn, imidž i komunikaciju. „Njegova generacija ima potpuno drugačiji mentalitet,“ kaže dizajner, ističući i da Smit donosi bogat univerzum izvan mode – muziku, fotografiju, film i aktivizam, pa i snažno interesovanje za održivost.

„On ima isto oduševljenje koje i ja imam,“ dodaje Lubuten. „Imamo različite puteve, ali vrlo sličan način razmišljanja.“

Izvor: BIZLife

Foto: Photo by Jordan Strauss/Invision/AP

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE