Nova kampanja brenda Timberland spaja prošlost, sadašnjost i budućnost

Timberland je prošle nedelje predstavio svoju globalnu kampanju Advice of an ICON. Već više od 50 godina, originalna Žuta čizma (Original Yellow Boot™) simbolizuje snagu, otpornost i neustrašivost, oblikujući generacije. Za jesen/zimu 2025, Timberland je udružio snage sa tri svetski poznata umetnika – Spike Lee, Skepta i Kiko Mizuhara. Svi oni su se izborili za svoj put kroz životne izazove, a sada dele svoju mudrost i savete zasnovane na sopstvenim iskustvima.

U kampanji Advice of an ICON, Timberland slavi snagu autentičnosti, otpornosti i posvećenosti.

Advice of an ICON slavi nepokolebljivu posvećenost umetnosti. To su vrednosti koje ne predstavljaju samo umetnici iz kampanje, već i sam brend Timberland. Kampanja je posvećena svima onima koji neguju autentičnost, pomeraju kreativne granice i inspirišu druge da čine isto. Time se još jednom potvrđuje da je Žuta čizma simbol otpornosti i inovacije.

Tri ikone, jedna priča

 Kampanju je fotografisao Gabrijel Mozes, kultni reditelj i fotograf poznat po svom jedinstvenom vizuelnom jeziku i emotivnim fotografijama. Kroz njegov objektiv, ove tri ikone se ne samo vide, već se oseća njihova energija, a sve to je protkano bojama i raspoloženjem koje je Mozesu svojstveno.

Legendarni filmski stvaralac Spike Lee, poznat po provokativnom pripovedanju i velikom kulturnom uticaju, unosi svoj jedinstven duh u kampanju. U seriji smelih, nefiltriranih portreta, Lee oličava isti onaj beskompromisni stav koji definiše njegovo celokupno stvaralaštvo.

Sledeća ikona je Skepta, čiji je uticaj uvek prevazilazio muziku. Oblikovao je kulturu kroz modu, umetnost i samoizražavanje. U kampanji on nosi originalnu Žutu čizmu, a fotografije kanališu isto uverenje i otpornost koje ga definišu. Za Skeptu, ambicija je neodvojiva od odgovornosti, a njegov instinkt da stvara prostor za nove generacije čini ga pravom Timberland ikonom.

Poslednja, ali ne i najmanje bitna zvezda kampanje je Kiko Mizuhara, čija karijera prkosi svim žanrovima kao i njen stil koji probija granice. Njen beskompromisni duh i posvećenost autentičnosti definišu je kao Timberland ikonu. Kroz Mozesov objektiv, Kiko donosi moćnu dualnost u kampanju, gde se snaga susreće sa ranjivošću.

Sa svojom prepoznatljivom bojom pšenice, besprekornom izradom i izuzetnom udobnošću, originalna Žuta čizma je postala najprepoznatljivija obuća na svetu. Više od proizvoda, to je kulturni simbol, dokaz kako autentičnost i posvećenost majstorstvu mogu oblikovati nasleđe brenda. Kampanja Advice of an ICON odaje počast ovom nasleđu, slaveći Žutu čizmu ne samo kao osnovni komad stila, već kao pravu ikonu – smelu, trajnu i beskompromisno originalnu.

Originalna Žuta čizma dostupna je u muškim, ženskim i dečijim veličinama u Timberland® prodavnicama u Galeriji i Ušču u Beogradu kao i u Fashion&Friends radnjama širom regiona, na sajtu fashionandfriends.com i na mobilnoj aplikaciji.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Ustupljene fotografije

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE