Ralph Lauren

Veštačka inteligencija sad može i da vas obuče: Popularni brend ima stilistu – Ask Ralph

Ralph Lauren u utorak je predstavio Ask Ralph, novo AI rešenje za konverzacionu kupovinu koje poziva potrošače da se inspirišu jedinstvenim i prepoznatljivim stilom ovog brenda.

Kombinujući naprednu veštačku inteligenciju sa bezvremenskim identitetom kompanije, Ask Ralph pruža modne preporuke prikazujući više gotovih, vizuelno oblikovanih i kupovinom dostupnih kombinacija, prilagođenih upitima korisnika, iz muške i ženske Polo Ralph Lauren kolekcije. Ova usluga će biti dostupna korisnicima Ralph Lauren aplikacije u SAD-u.

U okviru višedecenijskog partnerstva, Ask Ralph je razvijen u saradnji sa Microsoftom, koristeći Azure OpenAI platformu i napredne tehnologije konverzacionog AI-ja i obrade prirodnog jezika. Alat razume otvorene upite, tumači kontekst i nudi personalizovane preporuke koje verno oponašaju iskustvo razgovora sa stilistom u prodavnici, piše Microsoft.

Dizajner koji je oblikovao stil generacija Amerikanaca: Nosio je kraljevsku titulu i voleo retke automobile

„Pre 25 godina udružili smo se sa Microsoftom kako bismo pokrenuli jednu od prvih e-commerce platformi u modnoj industriji, a danas ponovo redefinišemo iskustvo kupovine za novu generaciju,“ izjavio je David Lauren, direktor za brend i inovacije u Ralph Lauren Corporation. „Bilo da se spremate za prvi dan na novom poslu ili želite savršenu kombinaciju za noćni izlazak, Ask Ralph nije samo alat za otkrivanje – već način da se potrošači povežu sa onim što najviše vole kod Ralph Laurena: našim ikoničnim, jedinstvenim stilom koji im nudi bezvremenske kombinacije od glave do pete.“

Kupci mogu da komuniciraju sa Ask Ralph isto kao sa stilistom u Ralph Lauren prodavnici, kroz jednostavne, konverzacione upite. Od pitanja poput „Šta da obučem za koncert?“ do „Pokaži mi ženske Polo Bear džempere“ ili „Kako mogu da stilizujem svoj muški sako u tamnoplavoj boji?“, Ask Ralph odgovara kompletnim Polo Ralph Lauren kombinacijama uz modne savete, integrišući sadržaj sa svih digitalnih kanala kompanije. Korisnici mogu da psotavljaju dodatna pitanja, prilagođavaju preporuke svom stilu i jednostavno da dodaju pojedinačne elemente u korpu ili da kupe celu preporučenu kombinaciju.

„Veštačka inteligencija menja način na koji potrošači širom sveta pronalaze inspiraciju, informišu se i kupuju od modnih brendova,“ rekla je Šeli Branstn, potpredsednica Microsofta za globalna industrijska rešenja. „Ponosni smo što kombinujemo naše pouzdane generativne AI mogućnosti putem Azure OpenAI sa ikoničnim brendom Ralph Lauren, otvarajući put potpuno novom iskustvu konverzacione kupovine.“

Na osnovu načina na koji će korisnici koristiti i otkrivati Ask Ralph, alat će nastaviti da se razvija uz nove funkcije, još personalizovanija iskustva, širenje na druge Ralph Lauren brendove i prisustvo na dodatnim platformama i tržištima širom sveta.

Ask Ralph predstavlja najnoviji korak u bogatoj istoriji inovacija kompanije Ralph Lauren i njenom liderstvu u kreiranju imerzivnih i filmski osmišljenih iskustava kupovine koja potrošače uvode u svet brenda. Još pre 25 godina, kompanija je bila među prvim luksuznim brendovima koji su uveli e-commerce, postavljajući nove standarde industrije. Konstantno pomerajući granice kako bi iznenadili, oduševili i inspirisali potrošače, Ralph Lauren je dugo eksperimentisao sa najsavremenijim idejama ispred svog vremena, od interaktivne i virtuelne kupovine do holograma, 4D projekcija i CGI animacija.

Kompanija nastavlja da ulaže u veštačku inteligenciju i druge tehnologije radi unapređenja potrošačkog iskustva, kroz personalizovani marketing i angažujuća digitalna iskustva, ali i kroz optimizaciju poslovanja, uključujući prediktivno upravljanje zalihama i prognoziranje potražnje.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZlife/Microsoft

Foto: Unsplash/Hayffield L

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE