Lidl

Snaga zajedništva: Parkside okupio Arnolda Švarcenegera i Ralfa Melera u novoj „Uradi sam“ kampanji

Spoj Holivuda i zanatskog umeća: Nova kampanja „Uradi sam“ brenda PARKSIDE prvi put je okupila svetski poznate glumce Arnolda Švarcenegera i Ralfa Melera. Sa jasnom posvešćenošću „uradi sam“ pristupu, na duhovit način bude ovaj duh i donose svežu energiju na ovu scenu. Cilj je da inspirišu kako iskusne majstore, tako i motivisane početnike da raznovrsne projekte preuzmu u svoje ruke.

Arnold Švarceneger i PARKSIDE već su potvrđeno dobar spoj. Holivudska zvezda i „DIY“ (engl. uradi sam) brend obnavljaju svoje partnerstvo i započinju novu fazu „MOŽEŠ TO“ kampanje. Prvi put, glumac Ralf Meler priključio se duhovitom spotu zajedno sa Švarcenegerom, pri čemu obojica vraćaju „uradi sam“ duh PARKSIDE brenda u život.

Kliknite ovde da pogledate spot: Kada koristiš PARKSIDE, gradiš kao Arnold! 🔧 Arnold x PARKSIDE

Od „Terminatora“ do motivatora – partnerstvo sa brendom PARKSIDE stvoreno je za mene. Nijedan „uradi sam“ projekat nije previše komplikovan, nijedan izazov prevelik – važno je samo da želite i da verujete u sebe“, izjavio je Švarceneger.

Nije samo Švarceneger oličenje praktičnog pristupa – Meler takođe osvaja velikim „uradi sam“ znanjem, ogromnim entuzijazmom za ovu oblast i simpatičnim nastupom. Povezani dugogodišnjim prijateljstvom i pravim vrednostima, Meler i Švarceneger su pravi spoj sa PARKSIDE brendom kog karakteriše stav „čvrsto na zemlji“. Poruka ove kampanje je da PARKSIDE omogućava svakome da u svom domu stvori radionicu, bez obzira na iskustvo ili budžet. Brend ohrabruje ljude da se upuste u „uradi sam“ projekte, male i velike. Cilj nije savršenstvo, već adekvatna podrška i alati.

„‘Uradi sam’ je zaista sjajna stvar. Kada nešto stvorite sopstvenim rukama i na kraju vidite rezultat – tom osećaju nema ravnog. Zato ni trenutka nisam razmišljao da li da podržim Parkside kampanju, naročito jer sam oduvek bio fasciniran raznim zanatima“, izjavio je Meler.

Osim toga, član Upravnog odbora za brend u kompaniji Lidl International, Martin Ales, istakao je:

„Kao najprodavaniji asortiman „uradi sam“ proizvoda u Evropi, PARKSIDE predstavlja visokokvalitetne alate, ali i ohrabruje da uzmete stvari u svoje ruke. Naša nova kampanja sa Arnoldom Švarcenegerom i Ralfom Melerom upravo i pokazuje koliko toga je moguće kada verujete u sebe. Njih dvojica su oličenje PARKSIDE duha, koji podrazumeva odlučnost, pokretačku snagu i uverenje da svako može da savlada svoj projekat“.

Sveobuhvatna kampanja brenda PARKSIDE, čiji je asortiman dostupan u svim Lidl i Kaufland prodavnicama, počinje 1. septembra 2025. godine i podrazumevaće široku medijsku prisutnost. Između ostalog, planirane su kampanje na javnim mestima, digitalne aktivnosti, društvene mreže i TV reklame.

Za više kreativnih ideja i informacija o brendu Parkside, posetite www.parkside-diy.com/rs.

O brendu PARKSIDE

Brend PARKSIDE, dostupan u prodavnicama Lidl i Kaufland, nudi proizvode za sve „uradi sam“ majstore. Uz naš alat svako može lako i brzo da obavlja poslove u bašti, kući ili radionici.

PARKSIDE Performance linija je posebno osmišljena za ambiciozne, iskusne majstore. Sa sistemom baterija X 20 V, potrošačima je na raspolaganju više od 100 alata za radionice i bašte, a svi oni funkcionišu sa samo jednom, kompatibilnom baterijom.

Bilo da ste profesionalac ili početnik, PARKSIDE vas osvaja visokim kvalitetom, nenadmašnim odnosom cene i performansi, širokim asortimanom i, naravno, atraktivnim dizajnom.

Više informacija o brendu PARKSIDE možete pronaći na sajtu: www.parkside-diy.com/rs.

O Lidlu                                                                                                 

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha.  Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 80 prodavnica u 46 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZlife

Foto: Ustupljene fotografije

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE