
Netfliksov film srušio rekord star 18 godina, ima 350 miliona sati gledanja
Netfliks je postigao neverovatan uspeh, oborivši 18 godina star rekord filmom koji je od objavljivanja zabeležio više od 350 miliona sati gledanja.
Iako je striming gigant najpoznatiji po svojim zaraznim serijama poput „Hostage“ i nedavno objavljenog dokumentarca o Ejmi Bredli, poslednjih godina sve više ulaže u originalne filmove.
Neočekivani vrh top-lista
Međutim, jedan od njihovih najnovijih filmova, „KPop Demon Hunters“, objavljen u junu, postao je veliki hit. Ne samo da je skočio na drugo mesto na listi najgledanijih filmova svih vremena na platformi, već je prošlog vikenda postavio i istorijski rekord.
Na Netfliksovoj listi najgledanijih filmova svih vremena, „K-Pop lovci na demone“ nalazi se odmah iza blokbastera „Red Notice“ sa Dvejnom Džonsonom i Rajanom Rejnoldsom u glavnim ulogama, pobedivši klasike poput „Bird Box“ i „Don’t Look Up“. Ali pravi podvig dogodio se prošlog vikenda kada je film zauzeo prvo mesto na američkim blagajnama, što je prvi put u istoriji da je neki Netfliksov film to učinio.
Film, kao što i sam naslov sugeriše, prati K-Pop bend koji svoje slobodno vreme provodi loveći demone kako bi zaštitio svoje fanove. Film je ovog vikenda zaradio impresivnih 18 miliona dolara, uprkos tome što je objavljen u bioskopima skoro dva meseca nakon premijere na striming servisu.
Od strimovanja do bioskopske franšize
Netfliks obično ne distribuira svoje filmove u bioskopima, osim kada se nada nominaciji za Oskara, što zahteva minimalnu projekciju. Međutim, sa KPop filmom „Lovci na demone“, jasno su prepoznali potencijal za franšizu. Posebna verzija „za pevanje“ objavljena je u bioskopima ograničeno vreme i upravo je ona osvojila blagajne. Kako je The Wrap objavio u julu, Netfliks već planira dva nastavka, TV seriju, kratki film i pozorišni mjuzikl.
Fanovi u neverici
Uspeh filma šokirao je fanove, a jedan od njih je komentarisao vest na Tviteru: „Mislim da je slobodno reći da je ovaj film zaista slomio Netfliks, kao da je legitimno uništio svaku metriku koju koriste za merenje uspeha filma. Ogromne pohvale kreativnom timu, jer je ovo ogromno.“
Jedan korisnik Redita je istakao zašto je ovaj uspeh još veći nego što se na prvi pogled čini: „Ovo je impresivno s obzirom na to da je bilo bez AMC-a (bio je prikazan samo u 1.800 bioskopa, dok redovna široka distribucija ima preko 3.000), a imali su samo subotnje i nedeljne projekcije, što je propustilo ceo dan redovne zarade od vikenda na blagajnama.“
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife/Index.hr
Foto: Youtube/Netflix/Screenshot