
ChatGPT uvodi reklame?
Alat na bazi veštačke inteligencije Čet Dži-Pi-Ti (ChatGPT) trenutno koristi 700 miliona ljudi nedeljno, a firma Open AI ne isključuje da će u nekom trenutku uvesti reklame u svoj popularni četbot, izjavio je lider proizvoda Nik Tarli u razgovoru za podkast Dekoder.
Open AI ove godine očekuje prihode u iznosu od 12,7 milijardi dolara, što je više nego trostruko povećanje u odnosu na prošlogodišnjih 3,7 milijardi, ali firma i dalje troši više nego što zarađuje, tako da ne očekuje da će biti profitabilna pre 2029. godine, naveo je Tarli.
Kako izgleda kada veštačka inteligencija trguje na berzi sa 100 dolara
Firma razmatra nove načine za povećanje prihoda, a uvođenje reklama je i dalje jedna od mogućnosti. Tarli poručuje da bi reklama morala da bude „veoma promišljeno i ukusno“ uklopljena u Čet Dži-Pi-Ti.
Izvršni direktor Open AI Sem Altman ranije je rekao da bi uveo reklame u Čet Dži-Pi-Ti samo kao poslednju opciju, ali je u junu priznao da „nije u potpunosti protiv“ te ideje, prenosi portal Verdž.
U međuvremenu, konkurentska kompanija xAI u vlasništvu Ilona Maska planira integraciju reklama u odgovore svog četbota Grok.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/K. J.
Foto: Unsplash