Dnevnik jednog direktora

„Dnevnik jednog direktora“ – Podkast koji prate milioni sada i kao knjiga

Od autora podkasta koji prati više od 10 miliona ljudi: „Dnevnik jednog direktora“ Stivena Bartleta od 17. maja u knjižarama „Dnevnik jednog direktora“ Stivena Bartleta, zasnovan na podkastu „The Diary of CEO“ koji prate milioni ljudi, nije samo knjiga o biznisu, već vodič za lični i profesionalni rast.

Kroz inspirativne priče i praktične savete, zasnovane na iskustvima autora i intervjuima sa svetskim liderima, otkriva fundamentalne zakone uspeha. Ova knjiga će motivisati čitaoce da preispitaju svoje ciljeve i oslobode svoj potencijal, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.

„Strategije se menjaju kao godišnja doba“

„Ovo nije knjiga o poslovnoj strategiji. Strategije se menjaju kao godišnja doba. Ovo je knjiga o nečemu mnogo trajnijem. U samom srcu svakog uspeha i neuspeha – i mog sopstvenog preduzetničkog puta i u pričama iz nekoliko hiljada intervjua koje sam uradio u svom podkastu – nalazi se skup principa koji mogu da izdrže test vremena, primenjuju se na bilo koju industriju i može ih koristiti svako ko gradi nešto veliko ili želi da postane neko veliki“, poručuje Bartlet.

Ovo su fundamentalni zakoni pomoću kojih ćete biti izvrsni u poslu kojim se bavite, navodi autor i dodaje:

„Trideset tri zakona biznisa i života su ukorenjena u psihologiji i bihevioralnim naukama, zasnovana su na mudrosti desetina hiljada ljudi koje sam anketirao na svim kontinentima i u svim starosnim grupama i, naravno, izvučena su iz razgovora koje sam vodio u svom podkastu sa najuspešnijim ljudima na svetu. Ovi zakoni će funkcionisati sada ili za 100 godina od sada. Da li ste spremni da se upoznate s njima?“

Ko je Stiven Bartlet?

Stiven Bartlet je preduzetnik, govornik, investitor i inovator, poznat kao voditelj najpopularnijeg britanskog podkasta „The Diary of a CEO“ koji prate milioni ljudi.

Rođen je 1992. godine u Mančesteru, odrasle godine proveo je u Sjedinjenim Američkim Državama pre nego što se vratio u Veliku Britaniju. Počeo je svoje preduzetničko putovanje kao osnivač kompanije Social Chain, koja se brzo razvila u jednu od vodećih agencija za društvene medije u Evropi.

Nakon uspeha u biznisu, Stiven se posvetio deljenju svojih iskustava kroz podkast i knjige, koristeći svoj uticaj za inspiraciju i obrazovanje nove generacije preduzetnika. Njegovo delo kombinuje psihologiju, lični razvoj i poslovnu strategiju, oslanjajući se na razgovore sa najuspešnijim ljudima sveta.

„Dnevnik jednog direktora“ možete pronaći od subote 17. maja u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs i na sajtu laguna.rs.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/diaryofCEO

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE