
Super Bol i super cene reklamnog prostora
Super Bol, najveći sportski događaj u SAD, iz godine u godinu ruši rekorde kad je u pitanju TV gledanost, pa je prošlogodišnje izdanje u kojem su Sijetl Sihoksi pobedili Denver Bronkose sa 43:8, u proseku gledalo 111,5 miliona gledalaca, čime je postao najgledaniji program u istoriji SAD.
Nadmašio je Super Bol iz 2012. godine, kada su Njujork Džajantsi savladali Nju Ingland Patriotse 21:17, a koje je u proseku gledalo 111,3 miliona Amerikanaca.
Prošle godine televizijska kuća Fox je emitovanje 30 sekundi reklamnih spotova naplaćivala po ceni od četiri miliona dolara, a ove godine reklamni prostor je još skuplji, košta 4,5 miliona dolara za 30 sekundi.
600 kamiona čipsa i 500 bazena piva
U ponedeljak u 00:30 po srednjoevropskom vremenu u „meču nad mečevima“ u Feniksu sastaju se branilac titule Sijetl i Nju Ingland.
Uz Super Bol, najveći sportski događaj u SAD, naravno da idu i velike brojke, pa se tako procenjuje da su Amerikanci prošle godine za vreme utakmice pojeli oko 22,5 miliona kilograma čipsa, što bi napunilo 600 velikih teretnih kamiona i da su to „zalili“ sa milijardu i 228 miliona litara piva, čime se može napuniti 500 olimpijskih bazena.
Gosti Las Vegasa prošle godine su u kladionicama potrošili 120 miliona dolara kladeći se na Super Bol.
Takođe, procenjuje se da će ovogodišnja potrošnja vezana uz Super Bol biti rekordna, pa će Amerikanci tokom vikenda najvećeg sportskog događaja potrošiti čak 14,3 milijarde dolara.
Interesantno je da se preostale ulaznice prodaju po neverovatnoj ceni, u rasponu od 6.500 do 28.888 dolara.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Capital
Foto: Beta_AP