
Netflix prijavio rekordnih 277,65 miliona pretplatnika: Ima NOVE planove za korisnike
Netflix će početi da postepeno ukida svoj osnovni, najjeftiniji paket bez oglašavanja, koji košta 11,99 dolara mesečno u Sjedinjenim Državama, saopštila je kompanija u četvrtak. Takođe, kompanija je u četvrtak prijavila rekordnih 277,65 miliona pretplatnika na svojoj platformi za striming.
Gigant je ranije prestao da prihvata nove prijave za osnovni paket. Umesto toga je usmeravao je korisnike na Netflix-ov plan koji sadrži oglase, a koji košta 6,99 dolara mesečno. Međutim, postojećim korisnicima je dozvoljeno da zadrže osnovni paket.
U januaru je kompanija saopštila da će povući svoj najjeftiniji paket bez oglasa u Kanadi i Velikoj Britaniji. Kompanija je u četvrtak saopštila da su sledeće SAD i Francuska.
Korisnici u SAD koji žele iskustvo gledanja bez oglasa na Netflix-u sada će imati dva izbora: Netflix-ov Standardni paket, koji košta 15,49 dolara mesečno, i njegov Premium paket, koji košta 22,99 dolara mesečno.
Kompanija je u četvrtak prijavila rekordnih 277,65 miliona pretplatnika na svojoj platformi za striming, daleko nadmašivši konkurente za striming kao što su Disney+, Peacock i Max, koji je u vlasništvu Warner Bros. Discovery, CNN-ove matične kompanije. Sve u svemu, Netflix je dodao 8,05 miliona novih pretplatnika u drugom kvartalu.
Netflix-ov porast broja novih pretplatnika je delimično podstaknut naporima kompanije da podstakne korisnike koji dele lozinke da kreiraju sopstvene naloge, piše CNN.
Netflix ima nove planove
Međutim, kratkotrajni trzaj pretplatnika zbog suzbijanja deljenja lozinki uskoro bi mogao da nestane. Gigant je u četvrtak rekao da očekuje da će se tempo povećanja broja pretplatnika usporiti u trećem kvartalu.
Netflix-ove akcije pale su za skoro 2 odsto u trgovanju posle radnog vremena, ali su porasle za više od 35 odsto u 2024.
Kompanija je nedavno otkrila da će prestati da deli svoje kvartalne brojeve pretplatnika počevši od 2025. godine u korist novog otkrivanja: vremena provedenog na platformi.
Netflik je u protekla dva meseca takođe ušao u svet sportskih programa uživo i iskustava. A sa nedavnim napredovanjem Netflix-a u oglašavanju, kompanija počinje da se približava tradicionalnim medijskim kompanijama koje želi da poremeti, rekao je Tim Nolen, Netflix analitičar u Macqarie-u.
„Kakvi god da su stari emiteri bili u najboljim vremenima, Netflix to postaje na nov i verovatno dugoročniji, održiv način“, rekao je on.

Netflix TV (Pixabay)
Rane faze Netflix-ove evolucije
Netflix je svoju najveću sportsku najavu do sada objavio u maju. Kompanija je sklopila trogodišnji ugovor za emitovanje božićnih utakmica NFL-a. Dogovor počinje ove godine tako što će Netflix globalno emitovati dve NFL utakmice na praznik. U 2025. i 2026. gigant će emitovati najmanje jednu prazničnu igru.
„Netflix je sada u sportovima uživo. To znači da bi mogao da bude jedino mesto gde ćete moći da gledate te dve božićne igre, koje bi očigledno mogle da dodaju više pretplatnika“, kazao je Nolen.
Emitovanje fudbalskih igara pokazalo se kao pobednička strategija za povećanje broja pretplatnika: U januaru je Peacock, NBCUniversal-ov servis za striming, zabeležio skok od 2,8 miliona prijava u tri dana do ekskluzivnog emitovanja NFL utakmice plej-ofa.
Događaj je bio „najveći trenutak akvizicije pretplatnika koji je ikada izmerio“ Peacock, prema kompaniji.

Netflix, reklame (Unsplash)
Sportski program
Ranije ove godine, Netflix je takođe najavio još jedan prodor visokog profila u sportski program: 10-godišnji ugovor za emitovanje „WWE Raw“ uživo, vredan više od 5 milijardi dolara.
„Uživo smo jer naši članovi to vole. To podstiče mnogo angažovanja i izaziva uzbuđenje, a te dve stvari su veoma vredne. Dobra stvar je što se to i oglašivačima sviđa“, rekao je ko-izvršni direktor Netflix-aTed Sarandos u razgovoru o zaradi kompanije u četvrtak.
Ali sportovi uživo nisu jedini način na koji gigant pokušava da proširi svoje poslovanje. Prošlog meseca, kompanija je saopštila da planira da otvori dva velika mesta za zabavu pod nazivom Netflix Houses.
„Iskustveni“ kompleksi, u bivšim lokacijama robnih kuća u Dallas Galleria i King of Prussia tržnom centru (u blizini Filadelfije), prostiraće se na više od 100.000 kvadratnih stopa i uključivaće događaje, tematske prodavnice poklona i restorane. Oba će biti otvorena 2025.
Iako ovi kompleksi ne dostižu baš obim Diznijevih ili Univerzalovih globalnih tematskih parkova, Dejvid Džojs, analitičar u Siportu, kaže da su kompleksi dizajnirani da podstaknu lojalnost brendu.
„To bi trebalo da pomogne da se ti klijenti zadrže i ostanu u Netflix ekosistemu i da duže plaćaju njihove pretplate“, rekao je on.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Pexels, Pixabay, Unsplash