
Mila Litvinjenko, Aura: Pre svega etika, a zatim estetika
Kompanija Aura je izgradila svoju reputaciju kroz doslednu posvećenost kvalitetu, inovacijama i izuzetnim odnosima sa klijentima, ističe u intervjuu za BIZLife Mila Litvinjenko, vlasnica kozmetičke kuće Aura. Svojim nastupom Aura kao brend ukazuje na prave vrednosti, kaže naša sagovornica i pojašnjava da je na prvom mestu etika, a zatim estetika.
- Na koji način je kompanija Aura izgradila svoju reputaciju na tržištu i šta je najviše doprinelo tom uspehu?
Žene su više od deset godina mislile da je Aura neki strani brend, italijanski verovatno, zato što nisu očekivale da domaći brend može da ima takav nastup. Kompanija Aura je izgradila svoju reputaciju kroz doslednu posvećenost kvalitetu, inovacijama i izuzetnim odnosima sa klijentima. Naši proizvodi su postali poznati po visokim standardima, što je privuklo lojalne potrošače. Aura od početka prati trendove, uvodi inovacije i sprovodi korporativne kampanje, koje su dovele do prepoznatljivosti brenda. Ključne faktore uspeha čine i vizionarstvo menadžmenta, visokokvalifikovani i motivisani zaposleni, kao i efektivne tržišne strategije osmišljavane za svako tržište ponaosob.
- Koji su najveći izazovi koje ste imali dok ste gradili brend proizvoda Aura i kako ste ih prevazišli?
Najveći izazov je bio ubediti kupca da kupi domaći proizvod. Kada znate da nudite vrhunski kvalitet, onda strpljenje i istrajnost donose rezultat.
- Na koji način održavate kvalitet proizvoda kako biste zadržali stečenu reputaciju?
Veoma jednostavno: radimo sa dobavljačima koji imaju vrhunski kvalitet, što nije moje subjektivno mišljenje, već nešto što je na globalnom nivou ispitano i potvrđeno.

Mila Litvinjenko
- Kako koristite povratne informacije kupaca da poboljšate proizvode i usluge?
Komunikacija sa kupcima je krucijalna. Od kupca sve počinje i sve se tu završava. Informacije, predlozi, potrebe krajnjih korisnika od presudnog su nam značaja. Pažljivo i stručno ih analiziramo i rezultat te posvećenosti je konstantno poboljšanje. Uvek može bolje, nikada se ne zaustavljamo.
- Kako brendiranje utiče na mišljenje ljudi o vašim proizvodima i koje strategije koristite za jačanje brenda?
Smatram to veoma bitnim i društveno odgovornim, jer šminkanje kreće veoma rano. Od samog početka, kao i dan-danas, trudim se da vodimo računa i o najsitnijem detalju kada je reč o oglašavanju. Želim da svojim nastupom kao brend ukazujemo na prave vrednosti, na prvom mestu je etika, zatim estetika. Brendiranje značajno utiče na mišljenje ljudi o našim proizvodima, jer stvara prepoznatljivost i emocionalnu povezanost. Aura je prepoznata po kvalitetu i pouzdanosti, potrošačima uliva poverenje i podstiče njihovu lojalnost.
Jedna od ključnih strategija za jačanje brenda jeste doslednost u komunikaciji. Naš vizuelni identitet, uključujući logotip, boje, dizajn, konzistentno se koristi na svim marketinškim materijalima i kanalima komunikacije. Ulažemo u kreiranje kvalitetnog sadržaja koji je relevantan za našu ciljnu grupu, što nam pomaže da održimo interes i angažovanost svojih potrošača.
Na društvenim mrežama aktivno komuniciramo sa svojim potrošačima, odgovaramo na njihova pitanja, uključujemo ih u razne kampanje i takmičenja. Korišćenjem „storitelinga” pričamo priče koje imaju odjek kod naše publike i grade dublju emocionalnu povezanost sa brendom. Kroz strateška partnerstva sa pažljivo biranim poznatim ličnostima dodatno jačamo poziciju na tržištu. Merimo konstantno uspehe naših strategija, analitike društvenih mreža i povratne informacije od potrošača. Ovi podaci nam pomažu da stalno unapređujemo pristup i održavamo visok nivo zadovoljstva naših potrošača.
Tim konstantno ojačavamo mladim ljudima, koji donose jedinstvene uvide u trendove i preferencije svojih vršnjaka, što je neprocenljivo u razvoju proizvoda i marketinških kampanja. Mladi ljudi imaju napredne digitalne veštine, koje su ključne u današnjem poslovnom okruženju.
Doslednost u komunikaciji je ključna strategija za jačanje brenda
- Kako se Aura prilagođava promenama na tržištu i novim trendovima u kozmetici?
Aura se veoma brzo prilagođava promenama na tržištu i novim trendovima u kozmetici. Naš tim za istraživanje i razvoj igra ključnu ulogu u identifikaciji i implementaciji novih tehnologija i formulacija, koje su u skladu sa trendovima, koji se veoma brzo menjaju. Ovakav pristup nam omogućava da ostanemo agilni i spremni da brzo reagujemo na sve promene na tržištu, što je ključ za održavanje konkurentske prednosti i zadovoljenje potreba naših potrošača.
- Koji su vaši planovi za budućnost i kako ćete dalje jačati reputaciju kompanije, ali i brenda Aura?
U današnje vreme ne postoje dugoročni planovi. Trudićemo se da još brže reagujemo na potrebe potrošača, da Aura izbacuje inovacije kad i globalni brendovi. Reputacija firme je meni, kao vlasniku i direktoru, veoma bitna. Jačanje reputacije bazira se na nekoliko ključnih strategija, koje obuhvataju kvalitet proizvoda, inovacije, korisničko iskustvo, efikasnu komunikaciju i društvenu odgovornost. Veoma bitan je i odnos sa našim poslovnim partnerima, koji konstantno unapređujemo. Od početka smo prepoznati kao pouzdani i sigurni partneri i opet ću ponoviti – uvek može još bolje, na obostrano zadovoljstvo.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Miloš Nadaždin