TikTok digitalna komunikacija

Kako je digitalna komunikacija postala imperativ za velike kompanije

Društvene mreže su postale platforma komunikacije bez koje većina ljudi ne može da zamisli svoju svakodnevicu. U tom brzom pozicioniranju društvenih mreža kao primarnog kanala protoka informacija za mahom mlađe generacije, one sve više uviđaju da izvore informisanosti treba potražiti na mestima koja ne spadaju u tradicionalne medije. Shvativši tendenciju razvoja komunikacija, velike kompanije se vođene idejom digitalne transformacije trude da unaprede poslovne procese uz pomoć svih raspoloživih digitalnih alata i tehnologija i posledično oblikuju javno mnjenje, brendiranje i interakciju među ljudima.

U tom smislu, društvene mreže su izuzetno pogodne, jer omogućavaju kompanijama neposredan kontakt sa svojim potrošačima, neretko targetirajući specifičnu ciljnu grupu, ali i garantuju brze povratne informacije.

Društvena mreža koja je doživela neverovatno brzu popularnost od trenutka lansiranja van matične Kine je TikTok, i danas je najpopularnija platforma ovog tipa u svetu. U početku, TikTok se isticao po nekim karakteristikama koje su doprinele njegovoj popularnosti. To su pre svega kreativni sadržaji koji pružaju korisnicima mogućnost da stvaraju originalne i zabavne video-zapise, koristeći različite alate, efekte, muziku i tekstove na jednostavan način. Sa druge strane, do publike se dolazi izrazito lako.

Velike kompanije su odavno otvorile svoje naloge na mrežama poput Facebook-a i Instagrama, na kojima nude servisne informacije o svojim delatnostima, uslugama i novitetima. Iako je isprva delovalo da format TikTok-a nikada neće uspeti da stekne dovoljan potencijal i pogodnost za aktivnosti komercijalnog karaktera, nivo popularnosti je zahtevao da se započne sa korpo komunikacijom i na ovoj mreži.

Jedan od primera na domaćem tržištu je kompanija NIS, koja je tokom 2023. godine pokrenula svoj korporativni nalog na TikTok-u pod nazivom nispiracija. Kompanija se na ovaj korak odlučila shvativši, da uprkos nepostojanju TikTok Bussiness varijacije ove društvene mreže u Srbiji, namenjene za poslovne aktivnosti, korisno je razvijati brend na svim raspoloživim platformama, što je ujedno i procena stručnjaka. Na taj način, eventualnim početkom aktivnosti na TikTok Bussiness, kompanija će imati spremnu publiku upoznata za načinom njihove komunikacije.

Vrtoglavi uspon koji je TikTok kao mreža ostvario u prethodnom periodu izmenila je pristup kreiranja sadržaja na mrežama i započela trend kratkih videa, koju je krenula da primenjuje i konkurencija. Ta forma je obeležila i 2023. godinu jer ovaj oblik sadržaja privlači širok spektar brendova, omogućavajući im da efikasno angažuju svoju publiku. Ključ uspeha leži u stvaranju video materijala koji osvaja kreativnošću i povezuje se sa gledaocima na ličnom nivou, kroz pravu simbiozu novih trendova i visok nivo fleksibilnosti.

Očekuje se da se trend nastavi i u 2024, a naslućuje se da će Instagram nastojati da dodatno modernizuje opcije za kreatore sadržaja kako bi u većem vremenskom intervalu našao svoj put do publike, poput story-ja koji će trajati i do sedam dana i nove regulative koja će definisati odnos influensera i brendova čiji su ambasadori.

Dodatno, koncept proširene stvarnosti postaje sve prisutniji jer na vešt način spaja digitalni sadržaj sa stvarnim svetom, stvarajući interaktivna iskustva za inovativno predstavljanje proizvoda i usluga.

Korisnici su na samom početku aktivnosti imali priliku da putem tiktok-ova na nalogu nispiracija saznaju brojne zanimljivosti koje se tiču poslovanja kompanije, usluga koje nudi svim posetiocima NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica, društveno odgovornih projekata koje sprovodi Klub volontera NIS-a, i izgleda radnog dana zaposlenog u kompaniji, ali i korisne savete kako da se pripreme za intervju za posao i slično.

Pokretanjem svog  TikTok naloga, kompanija NIS, postala je i vesnik nove vrste aktivnosti za koju će se opredeliti sve veći broj kompanija na domaćem tržištu.

Zapratite nispiracija nalog i budite svedok revolucije!

 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE