Istinski duh GUESS-a: Seksi, mlad i avanturistički (VIDEO)

Ovog leta američki brend GUESS lansirao je reklamnu kampanju s atraktivnim modelima, Gwen Van Meir, Mishel Gerzig i Arsenii Savitckii u glavnim ulogama koja je snimljena u zapadnoj pustinji Mojave okruženoj Joshua Trees i ikoničnim planinama u daljini.

Po ideji Paul Marciana, glavnog kreativnog direktora za GUESS, Inc. i kroz objektiv fotografkinje Tatijane Gerusove, nastala je kampanja za leto 2019. koja obuhvata ležernu i bezbrižnu senzualnost i oživljava duh kolekcije.

Kampanja prati tri modela koji od glave do pete nose GUESS komade iz letnјe kolekcije, krećući na putovanje kroz pustinju tražeći nezaboravnu avanturu. Snimljeni ispod žarkog sunca i naspram zemljanog krajolika, GUESS devojke i momak su nam dočarali istinski duh GUESS-a; seksi, mlad i pustolovan.

Ženski deo kolekcije sačinjen je od džinsa, suknji, jakni i haljina u mešavini svetlih i tamnih pranja, manje ili više tretirani. Vibrantni cvetni printovi dominiraju kolekcijom bogatom tealom i zelenom podlogom, omogućavajući cvetovima da dođu do izražaja sa svakom kreacijom.

Eko koža i moto jakne vraćaju ovu sezonu GUESS devojke na stazu prepunu avantura uz veliki izbor grafičkih majica. Za muškarce, tretirani džins igra zapaženu ulogu i dostupan je u različitim siluetama.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE