
„Prognoziranje vrednosti kriptovaluta je isto kao i prognoziranje vremena“
Mišljenja sam da se zagarantovani profit uz minimalni rizik može ostvariti samo ako imate veliku količinu novca koju ste spremni da uložite u kriptovalute. Iskusni i ozbiljni investitori zarađuju na malim oscilacijama u ceni (oko 1%), kaže za BIZLife Marko Radanović stručni konsultant i berzanski savetnik firme “Mining shop” sa višegodišnjim iskustvom u trgovini akcijama na Belex-u.
On dodaje da, da bi imali zaradu na tako malom procentu, neophodno uložiti puno novca. “ Čak je i 10.000 evra mala suma za trejdovanje. Svakome ko ima toliki novac, a privlači ga bitkoinmanija, savetujem da taj novac pre uloži u opremu za rudarenje nego u trgovinu”, kaže Radovanović.
On navodi i lični primer.
“Ja sam se lično odrekao jedne večere u restoranu i toliko novca uložio u BTC iz razloga da bih testirao i shvatio kako ceo sistem funkcioniše. To savetujem svima da urade. Uložite malu sumu, ne veću od 50 eura da bi shvatili kako “blockchain” funkcioniše jer je u njemu budućnost a i stvar je opšte kulture, biti u toku sa novim tehnologijama.”
Radovanović ipak savetuje da ako imate znanje, onda je po vas je profitabilnije i sigurnije da radite kao savetnik za velike investitore uz zagarantovanu zaradu koja se oglada u procentu ili za fiksnu naknadu (u zavisnosti od dogovora), a ako imate puno novca i želite da investirate u kriptovalute, obavezno angažujte savetnika.
Kada je u pitanju oscilacija cene kriptovaluta na tržištu, Radovanović kaže da ne treba slušati ljude koji kažu: “BTC će skočiti do kraja godine na 60.000 evra”, jer je “to obično nagađanje”.
“Prognoziranje vrednosti kriptovaluta je isto kao i prognoziranje vremena. Na osnovu trenutnih prilika, vi možete zaključiti kakvo će vreme biti u naredna 2-3 dana, a dugoročne prognoze su daleko nepreciznije, često i netačne. Da bi izneli neku tvrdnju u vezi sa promenom cena, ako želite da vas ljudi ozbiljno shvate, vi morate saopštiti i parametre i naznake na osnovu kojih ste došli do saznanja da će imati uticaja na promenu cene”, zaključuje Radovanović.
Izvor: BIZLife
Rudar
Odličan tekst!