5 SAVETA kako da prebrodite najdepresivniji dan u godini

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 SAVETA kako da prebrodite najdepresivniji dan u godini

    Praznična euforija je splasnula, stižu računi za prethodni mesec, u minusu ste zbog troškova oko slavlja, već ste počeli da kršite novogodišnje odluke, temperatura je u minusu…

    Ovo je stručnjacima dovoljno da objave najdepresivniji dan.

    Od 2005. godine svaki treći ponedeljak u januaru je najdepresivniji dan u godini. Formulu za izračunavanje ovog dana predstavio je iste godine psiholog Cliff Arnel.

    Ona izgleda ovako: [W+(D-d)]xTQ/MxNA

    Marketinški trik?

    Iako opovrgnuta i odbačena od strane naučne zajednice, studija je prvi put objavljena u prazničnom saopštenju turističke agencije Sky Travel, koja više ne postoji. Ona je trebalo da ljudima ukaže da je trenutak u kojem je sve tako tužno i depresivno, pravi za odluku o putovanju na kojem će se puniti baterije i zaboraviti neraspoloženje.

    Ipak, neka istraživanja u Britaniji su potvrdila na osnovu brojnih anketa da ovo zaista jeste veoma loš dan za ljudsku psihu. Zato će danas neki marketi u Velikoj Britaniji besplatno deliti voće svojim kupcima u periodu od 15:30 – 17:30 časova, kako bi im dali podršku i energiju za taj dan.

    Kako da ga prevaziđete?

    • DRUŽITE SE – Psiholozi preporučuju da je negativne osećaje najbolje oterati druženjem s prijateljima. Provedite vreme u krugu dragih ljudi, razgovorima sa njima ili igrajući društvene igre.

     

    • VEŽBAJTE – Dok mnogi počinju januar sa stavom „nova godina, novi ja“, ne morate trčati uzbrdo i nizbrdo da biste se osećali bolje. Šetnja tokom dana u trajanju od sat vremena može biti veoma efikasno sredstvo za otklanjanje stresa.

     

    • IZAĐITE NAPOLJE – S obzirom da je zimi često u nedostatku, važno je da dobijete dovoljno sunčeve svetlosti. Danas je idealan dan za to. Takođe može biti od pomoći provoditi vreme u prirodi i oko nje.

     

    • HRANITE SE ZDRAVO – Ne morate iz korena menjati svoju ishranu i postati vegani u januaru da biste jeli zdravije. Preporuka je da uravnotežite svoju želju za ugljenim hidratima, poput testenina, sa puno svežeg voća i povrća.

     

    • RADUJTE SE – Stavljanje nekih događaja u svoj dnevnik ili čak samo planiranje male aktivnosti za vikend može vam pomoći da se radujete. Ali nemojte se plašiti ni prisećanja. Podsećanje i vraćanje srećnih uspomena može izazvati pozitivna osećanja i može poboljšati vaše blagostanje.

     

    Važno je napomenuti da ako se zaista borite sa svojim mentalnim zdravljem, trebalo bi da potražite savet od stručnjaka za mentalno zdravlje ili medicinskog stručnjaka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE