Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    120 godina na vrhu lestvice kvaliteta

    Kraj godine je vreme kada se sumiraju rezultati, podvlači crta i prave planovi za godinu koja je pred nama, a pozitivni rezultati godine koja je na izmaku uvek su dobra osnova za novi start i „vetar u leđa“ za nove poslovne uspehe.

    Kompanija Miele ovu godinu završava izuzetno uspešno, uz odličan poslovni rezultat i velike planove za 2020.

    „Godina za nama je godina jubileja i napretka. Proslavili smo značajnu godišnjicu – 120 godina od osnivanja kompanije, ali i desetogodišnjicu prisustva u Srbiji. Posebno smo ponosni na rezultate, ostvareni rast i činjenicu da je sa poslovnim uspesima došlo i do rasta našeg tima.

    Lansirana je nova, revolucionarna generacija ugradnih uređaja, Generacija 7000, koju čini više od 3000 novih verzija modela u okviru svih proizvodnih segmenata, usled čega njeno predstavljanje može s pravom poneti epitet najznačajnijeg i najsveobuhvatnijeg u istoriji kompanije. Inovativnošću i performansama uređaja Generacije 7000, Miele je kao brend još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju i  orijentisanost ka beskompromisnom kvalitetu, učinkovitosti i pouzdanosti u skladu sa potrebama modernih domaćinstava.

    Međutim, bez obzira na uspeh koji smo ostvarili, 2019. godina je bila turbulentna i ni malo laka, naročito posmatrano iz perspektive nas kao premijum brenda. Poslovnu klimu još uvek ne možemo smatrati povoljnom, jer je tržište i dalje nedovoljno uređeno i izuzetno cenovno osetljivo. U narednim godinama očekujemo dalji razvoj tržišta u smeru jasnog diferenciranja i pozicioniranja brendova, na čemu i sami intenzivno radimo. Trend koji nam ide u prilog, a koji će biti dominantan u narednom periodu, je intenziviranje premijum gradnje u Srbiji, što nam donosi prostor za nove pozitivne poslovne rezultate.

    Godinu pred nama će svakako obeležiti pokretanje i nastavak interesantnih projekata, poput Miele Kitchen Experience škole kuvanja, kojima će biti cilj da što više ljudi dođe u kontakt sa našim uređajima i testira ih, jer je to definitivno najbolji način da se uvere u kvalitet i superiornost naših rešenja.

    Otvaranje novog Miele showroom-a planirano je početkom 2020. godine, tako da će nas naši kupci osim u Balkanskoj ulici 2 i u Bulevaru Zorana Đinđića 64a, moći pronaći i u Belgrade Waterfront Miele showroom-u. Takođe, pred nama je i period  proširenja prodajne mreže i na druge gradove Srbije“, rekao je Zoran Đurić, generalni direktor kompanije Miele u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Komentari

    • Milica D

      Preskupa tehnika. Ne sumnjam u kvalitet, ipak... Ne znam koliko mnogo jela svakodnevno treba skuvati, da bi cena njihovog šporeta naprimer bila opravdana. Njihova tehnika je stvar prestiža, statusni simbol. Za svakodnevno "akanje" kuvanjem za porodicu nije.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE