Zašto „drvlje i kamenje“ na Frikom?

„Drvlje i kamenje“ ovih dana na Frikom. Bilbord kampanja ove kompanije „otela se kontroli“. I to zahvaljajujući „duhovitim“ korisnicima interneta. Oni su kampanju Frikoma pomoću fotošopa preokrenuli naglavačke i to tako što su slogane ispisali – malo drugačije. Na primer:

Ovo je izazvalo salvu, pretežno negativnih komentara. A problem je u tome što su oni koji su ove bilborde videli (na internetu) pomislili da su bilbordi pravi.

U međuvremenu se oglasio i sam Frikom.

„Vidimo da je aktuelna Frikom bilbord kampanja izvesne pojedince inspirisala da naprave fotomontaže naših rešenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lepe stvari i zato sa vama delimo originalno rešenje koje možete videti na bilbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavamo je „kreativnost“ koja propagira prostakluk ili podstiče na suicidno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost sa takvim fotomontažama.“, piše na Fejsbuk strani kompanije koja je prikazala i originalno bilbord rešenje.

Međutim, dok neki govore da je i „kontra-kampanja“ delo Frikoma, a drugi da su „zlobnici“ u stvari učinili uslugu kompaniji, možemo samo da se zapitamo zašto tako lako poverujemo svemu što vidimo na internetu. I zašto to ponekad  preozbiljno shvatimo.

Izvor: BIZLife

Foto: Facebook

What's your reaction?

Komentari

  • Trenutak Istine

    Evo je moralna gromada Vojtehovski

  • dzoni

    Vojtehovski je paradigma fejka generalno

  • milica

    Super je ovaj kraj sa moralnom gromadom

  • marija

    Bogati samo se o ovome prica...ocigledno kampanja uspela

  • Maks

    Vojtehovski bole nas brige za tebe

  • Гркуапсу

    Тања Војтеховски, увек будни чувар наше савести. Хвала ти Тања, од сада купујем само Делта сладоледе.

  • gaga

    Ja bih drvlje i kamenje na Frikom zato što u sladoled stavljaju karagenan. U zemlji Srbiji upotreba istog NAŽALOST nije zabranjena, ali to ne znači da oni treba da ga koriste u svojim proizvodima.

  • Nikola

    Ako vam je slogan : " Sladoleda nikad dosta, viknuo bih s Pancevackog mosta" - suicidan, obratite se lekaru, jer nemate problem sa sladoledom vec sa sobom... i podrzavam sve kreativne predloge, cak i ove malo prostije..kad vec ne mozete da ukinete onu gadost od Farme i Zadruge ubacite te vulgarnije u reklamni blok tog termina..i ovako to odgovara moralnom nivou javnosti koja verno prati svoje idole.

  • Sima kosmos

    Vojtehovska, stub, kamen, ma pilon etickog novinarstva.

  • Stefan

    Ona jok, ja joj CMOK, volim samo Čačak.

  • Miki

    Monopolisti! Jos povecali cene. Vec dve godine ne kupujem vas sladoled

  • Kiki

    Važno da je Vojtehovska reagovala a nije se oglasila na malog lazova doktora buduceg!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE