U novom broju BIZLife Magazina otkrivamo formulu održivog uspeha kompanije HEINEKEN
Pred vama je novo izdanje BIZLife Magazina koje vam donosi pregrš zanimljivog sadržaja, priča, intervjua i poslovnih saveta koji vam mogu značiti u izgradnji vašeg biznisa ili karijere.
U 130. broju smo se pozabavili snagom reputacije i uticajem koji ona ima na svaki deo poslovanja, kako velikih, tako i malih u svetu biznisa.
S toga vam u BIZLife Magazinu za protekli mesec donosimo priču o jednoj od najuspešnijih kompanija u Jugoslaviji, JAT-u i istoriju posluživanju hrane i pića u njenim avionima, koja seže do kraja 40-ih godina prošlog veka.
Naslovnu stranu ovog broja zauzeo je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova HEINEKEN Srbija koji sa nama deli formulu održivog uspeha te kompanije.
„‘Zeleni dijamant’ je model kreiranja vrednosti koji stavlja rast poslovanja, profitabilnost i efikasnost kapitala na jednak nivo uz održivost i odgovornost“, mtvrdi Lupšić.
Šta smo vam još pripremili u novom broju BIZLife Magazina?
RAZGOVOR S POVODOM
Mićko Ljubičić: Ne bavim se onim iza čega ljudski i profesionalno ne stojim. Održavanje dobre reputacije nikada ne sme da prestane.
SNAGA REPUTACIJE
MPC – vrednosti u koje verujemo. Dobra reputacija je rezultat poslovanja sa svrhom.
Aura – Pre svega etika, a zatim estetika.
Maserati predstavlja savršen balans između tradicije i inovacija.
„Imlek Oaza” – najbolje ocenjen biljni napitak u Srbiji. Ozbiljno dobar napitak iz ozbiljno dobre kuće.
ODRŽIME
Globalna temperatura nastavlja da raste – Odgovorni su oni najbogatiji
KAKO JE NA NOVOM POSLU?
Teodora Vlahović – Chai: Uživam jer radim ono što volim
NA STAZI
Održano drugo kolo četvrte sezone BMW biznis lige
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife Magazin