Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Top 5: Self marketing i poslovni svet

    Svi znamo da je Ričard Brenson najbolji primer kako se koriste društvene mreže za ličnu promociju, ali i promociju svog biznisa. On je jedan od najpraćenijih biznismena na društvenim mrežama, najuticajniji je influenser na poslovnoj mreži Linkedin, a često na njegovim nalozima možemo pogledati i njegove avanture u privatnom životu.

    Ovde želimo da predstavimo one poslovne ljude u Srbiji koji Fejsbuk, Instagram ili Tviter koriste na sličan način.

    Dejan Turk

    Prvi čovek kompanije „Vip mobile” u Srbiji možda je najbliži tom „idealu” zvanom Ričard Brenson. Njega smo upoznali kada je došao u Srbiju tako što je na svoje mreže postavljao video-priloge o radu 3G ili 4G mreže u različitim delovima Beograda, ali i cele zemlje. Danas, kao i kod Brensona, pratimo njegove „letnje avanture”, ali i sve novitete u kompaniji čiji je direktor.

    Marija Desivojević

    O višoj potpredsednici „Delta holdinga” i njenom pravcu na društvenim mrežama govori i ono što joj piše na Instagram nalogu: Mom of 👦👦, Mathematician 🤓, Delta Holding Senior Vice President 👠💼, Triathlete 🏊‍♀️🚴‍♀️🏃‍♀️, Ironman 140.6 🏅, Adventurer 🧗‍♀️.

    Mila Litvinjenko

    Ako pratite vlasnicu kozmetičkog brenda „Aura”, možete videti slike sa njenih mnogobrojnih putovanja u različite delove sveta. Pritom, Litvinjenkova koristi i svaku priliku da na fotografijama „provuče” neki od Aurinih proizvoda.

    Slavimir Stojanović Futro

    Nalozi na društvenim mrežama osnivača „Futro Designa” prava su umetnost. Na njima možete videti prelepe fotografije, fantastične radove iz grafičkog dizajna, ali možete i pratiti gde se pojavljuje u medijima.

    Tomislav Momirović

    Predsednik Upravnog odbora „Mona Hotel Management” potpuno je drugačiji primer od prethodna četiri. Momirović je najpoznatiji po svojim aktivnostima na Tviteru i komentarima na aktuelne ekonomske teme. Ponekad njegovi komentari izazovu prilično bure, ali kako je jednom prilikom rekao za naš portal, cilj je pokrenuti javnost da na određene probleme u našoj privredi reaguje.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE