Pad Tesle

Tesla gubi kupce uprkos popustima

Prodaja električnih automobila kompanije Tesla opala je drugi kvartal za redom i pored napora proizvođača da sniženim cenama i kreditima sa niskim kamatama privuče kupce.

Pad prodaje Teslinih automobila odražava globalno manju potražnju kupaca električnih vozila, piše AP.

Kompanija iz Ostina u Teksasu saopštila je da je Tesla prodala 436.956 vozila od aprila do juna, što je 4,8 odsto manje u odnosu na 466.140 prodatih vozila u istom periodu pre godinu dana.

Međutim, ekonomski analitičari su očekivali i lošije rezultate koje je prodaja u ovom kvartalu premašila za oko 1000 automobila.

Tesla je, zbog starijih i relativno skupih modela, imala više problema od drugih proizvođača ali je ipak zadržala je titulu proizvođača sa najviše prodatih električnih vozila u svetu.

U prvoj polovini godine Tesla je prodao više od 910.000 vozila širom sveta, ostavljajući daleko iza sebe kineski BID, koji je prodao 726.153 vozila.

Tesla je takođe u drugom kvartalu prodala preko 33.000 vozila više nego što je proizvela, što bi trebalo da smanji zalihe kompanije u prodavnicama.

Teslin pad prodaje dolazi zbog povećanja konkurencije od strane drugih proizvođača električnih automobila koji pokušavaju da osvoje tržište. Većina drugih proizvođača automobila će objaviti svoje podatke o prodaji u SAD kasnije danas.

Kompanija Ilona Maska se još nije izjasnila o podacima ponovnog pada broja prodatih vozila na osnovu koje se može očekivati i kako će izgledati cifre kada Tesla 23. jula objavi zaradu u drugom kvartalu.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Beta

Foto: unsplash, BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE