Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Taktika poslovnog muškarca: Petar Nogo, Telenor

    Petar Nogo, direktor marketinških komunikacija, Telenor

     Prva stvar koju ste uradili nakon vanrednog stanja?

    Vratio sam se u zemlju malo uoči vanrednog stanja, pa sam 28 dana bio u potpunoj izolaciji. Posle toga, policijski čas mi nije toliko teško padao. Veći mi je doživljaj bio prvi izlazak iz kuće nakon karantina. Imao sam utisak da sam zaboravio da hodam normalno. Prvo sam otišao da se vidim sa prijateljima koje nisam video više od dva meseca, napolju i na razdaljini.

    Prva poslovna odluka nakon vanrednog stanja?

    Mislim da je važnija prva odluka kada je uvedeno vanredno stanje. I bila je da ne prestanemo da se oglašavamo. Promenili smo potpuno planove, uradili dve kampanje, omogućili svim Telenor korisnicima da koriste besplatno NickleOdeon i Bookmate i pozvali ih da ostanu kod kuće. Uradili smo sve to iz svojih domova, a naročito smo srećni što naše reklame nisu ličile na mnoge svetske „korona reklame” u smislu atmosfere i poruke. Umesto setnog klavira, uzeli smo pesmu benda „Kanda, Kodža i Nebojša” i poručili ljudima da će sve biti u redu.

    Najpametnija stvar koju ste naučili tokom trajanja vanrednih mera?

    Ne znam da li je najpametnija stvar, ali svakako mi je najveći utisak ostavilo to koliko su ljudi spremni na promenu kada nemaju izbora. Karantin od 28 dana, kada nemate druge ukućane, nešto je slično samici. Dosta pročitane zatvorske literature i puno filmova o toj temi pomoglo mi je da to prebrodim i konačno razumem šta znači „try to keep yourself occupied”.

    Najinteresantnija kampanja koju ste videli tokom protekla dva meseca?

    Ne mogu da kažem da me je impresionirala neka kampanja. Ali jeste jedan slogan: „Thank you for NOT riding with UBER.” Egzekucija je slična ostalim – klavir i otuđenje. Ali je slogan, jednostavno, pametan.

    Da li ste nešto novo naučili u karantinu?

    Da kuvanje nije nauka. I da me zabavlja.

    Planirate li letovanje?

    Ne planiram, samo mu se nadam. Plan ću napraviti kada nam kažu kada i kako će to biti izvodljivo.

    Šta vas je najviše zasmejavalo, a šta rastuživalo u karantinu?

    Na oba pitanja odgovor je: društvene mreže u doba korone.

    Kakvu muziku ste slušali u karantinu?

    Ono što slušam i van karantina, samo više. Dosta starog hiphopa. Malo domaćeg. Majlsa Dejvisa.

    Najbolja serija / najbolji film koji ste pogledali tokom karantina?

    Bez konkurencije – „The Last Dance”, Netfliksov dokumentarac o Majklu Džordanu. Nostalgija na gimnazijske dane i vreme kada nije bilo društvenih mreža i kada su ljudi mogli da budu najveće zvezde i imaju ličnost koju im ne prave PR agencije.

    Kakav vam je bio dres kod kod kuće?

    Kako mislite dres kod? „Air Jordan 3 Retro”, farmerke i majica. Kao i obično.

    Kako će izgledati svet nakon korone?

    Nadam se – isto ili bolje. Plašim se – lošije. Nadam se da ćemo malo svi učestvovati u oblikovanju toga, a opet se plašim da nećemo. Egzogeni šok za sistem koji je izazvala pandemija pokazao nam je i da je sistem fundamentalno dotrajao i da mora da se menja. Pokazao nam je, takođe, da izlazak iz uobičajenog nije toliko strašan i mislim da će ohrabriti neke ljude koji su se možda plašili. Političari širom sveta koristili su frazu „Ovo je rat”. I onda se vratimo na onu da rat izaziva najgore i najbolje u ljudima. Nadam se da će tas prevagnuti na pravu stranu.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife/Sanda Mokanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE