Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Problemi u raju kompanije Victoria’s Secret: Šef marketinga OTIŠAO

    Victoria’s Secret je prvi put posle 24 godine otkazala svoju veliku godišnju reviju. A sada je i šef marketinga otišao iz kompanije.

    Muškarac koji je u velikoj meri odgovoran za homogenu, retuširanu i „seksi“ sliku Victoria’s Secret brenda je otišao.

    Ed Razek napušta Victoria’s Secret i matičnu kompaniju L Brands, navodi se u Wall Street Journal-u, CNBC-u i New York Times-u. U saopštenju, koje je podelio direktor kompanije Leslie H. Wexner, navodi se da će se Razek penzionisati. U kompaniji je bio šef marketinga (CMO) i bio je vrlo kontroverzan.

    Odgovoran za savršenu sliku brenda i imidž kompanije, koji se danas u velikoj meri smatra zastarelim, Razek je izazvao lavinu negativnih komentara koje je u intervjuu za Vogue.com prošlog novembra braneći postupke kastinga Victoria’s Secret, rekao, između ostalog: „Treba li imati transrodne osobe na revijama? Ne. Ne, mislim da ne bi trebalo. Zašto ne? Zato što je revija fantazija.“ To se ipak desilo, pa je Valentina Sampaio prvi „transrodni anđeo“.

    Uprkos negativnim komentarima javnosti, Razek je do sada ostao na svom moćnom položaju. Međutim, Jan Singer, tadašnji CEO brenda, otišao je ubrzo nakon tog intervjua za Vogue.

    Izvor: BIZLife/Fashionista

    Foto: Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE