Zašto Evropa ne može da nađe radnike i pored milion otvorenih pozicija?
U Nemačkoj je trenutno otvoreno više od milion radnih mesta, u Velikoj Britaniji oko 780.000, dok
Tarantina jedan film deli od penzije, a otkrio je za kojim projektom najviše žali
Da je Kventin Tarantino snimio samo četvrtinu filmova koje je najavio tokom svoje karijere, njegov
Bizarna navika Generacije Z, poslodavci se na to „ježe“ i dovodi ih do ludila
Generacija Z, popularno poznata kao „zumeri“, ponovo je uspela da zbuni starije generacije. Nako
GOAT je novi simbol Lacoste: Novaku Đokoviću u čast promenili dugogodišnji logo
U najnovijoj kampanji francuskog brenda Lacoste pod nazivom „Play With Icons“, 24-struki šampio
Hrabrost koja se isplatila – zašto marketing ove kompanije osvaja svet?
Dok većina brendova steže kaiš i smanjuje ulaganja u marketing i oglašavanje, američka kozmeti
Čovek koji je „prodao Mesec“: Prevarant ili genije?
Dennis Hope, bivši prodavac polovnih automobila iz Kalifornije, 1980. godine proglasio je vlasništ
Dvougao: Aura i SME HUB
Kada se domaći brend sa dugogodišnjim iskustvom i jasnim identitetom odluči na potpunu transforma
„30 ispod 30“, Zvezdana Vuletić: Kad vrednosti grade karijeru
Znanja stečena na međunarodnim konferencijama i u studentskim organizacijama Zvezdanu Vuletić usm
U susret Jesenjem Vivaldi forumu: selektor Milenko Andrić, Mokrogorska
Od 10. do 12. septembra u Mokroj Gori održava se Jesenji Vivaldi forum, forum HR zajednice posveće
Najčešći problemi kompanija i kako ih otkloniti
Šta i kako kompanije mogu bolje da rade da bi brže napredovale i uspešno poslovale? Pre nego što













