Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netfliks

    Netflix dobija rivala koji se zove Tubi

    Fox Corporation Ruperta Merdoka ulazi na visoko konkurentno tržište besplatnih video strimova u Velikoj Britaniji uz podršku oglasa. Tubi će se takmičiti sa Netflix-om, Disney+, ITVX i platformom za striming Channel 4, kao i sa BBC iPlayer-om.

    Platforma je brzo stekla tržišni udeo u SAD gde, prema Fox-u, ima skoro 80 ​​miliona aktivnih korisnika mesečno. U Velikoj Britaniji, Tubi kaže da će ponuditi više od 20.000 filmova i TV serija, uključujući sadržaje Disney-a, Lionsgate-a, NBCUniversal-a i Sony pictures Entertainment-a.

    Platforma će takođe uključivati izbor britanskog, indijskog i nigerijskog sadržaja.

    Gledaoci u Velikoj Britaniji će moći da pristupe sadržaju na veb stranici Tubi i putem aplikacije za pametne telefone.

    „Tubi je proveo poslednju deceniju usavršavajući naš pristup ogromnom, besplatnom i zabavnom strimingu u Severnoj Americi, i smatramo da je sada savršeno vreme da taj recept predstavimo publici u Velikoj Britaniji“, rekla je izvršna direktorka Tubija Anjali Sud.

    Fox Corporation je kupila Tubi 2020. za 440 miliona dolara pošto je američki medijski gigant nastojao da privuče mlađu publiku. Poslednjih godina, kompanije za striming kao što su Netflix, Amazon Prime Video i Disney+ pokrenule su usluge podržane oglasima i podigle cene pretplate dok su pokušavale da povećaju prihode, piše BBC.

    Netflix

    Netflix (Web Mind)

    TalkTV mreža

    Ovi potezi su usledili pošto su se suočili sa pritiskom da potroše više novca na povećanje svojih biblioteka sadržaja dok pokušavaju da privuku više kupaca na sve konkurentnijem tržištu.

    Merdokova TalkTV mreža je u martu objavila da će prestati da emituje televizijski kanal i da će postati strogo onlajn servis. Mreža je pokrenuta 2022. godine, ali se borila da privuče gledaoce na svojoj linearnoj platformi.

    Merdok se nadao da će mreža uzdrmati emiterski establišment nudeći alternativu vođenu mišljenjem poznatih medijskih kuća. Medijski tajkun je odigrao ključnu ulogu u razvoju britanske radiodifuzne industrije lansiranjem Sky-a 1984. godine.

    Neki komentatori su TalkTV videli kao Merdokov pokušaj da ponovo stvori svoj uspeh sa Sky-om. Njegov 21st Century Fox prodao je svojih 39 odsto udela u Sky-u, vlasniku NBCUniversal-a Comcast 2018. godine nakon što je izgubio bitku na nadmetanju za mrežu.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Web Mind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE