
NATO poklekao pred Gen Z: Alijansa angažovala influensere kako bi se približila mladima
Kao i većini 75-godišnjaka, i NATO-u je potrebna pomoć da dopre do mlađe generacije. Da bi ostao relevantan u modernoj eri, savez se okrenuo grupi dvadesetogodišnjaka kako bi širili svoju poruku. Organizacija Severnoatlantskog pakta pozvala je 16 kreatora sadržaja iz zemalja članica, uključujući Veliku Britaniju, Nemačku i Francusku sa velikim brojem pratilaca na TikTok-u, Instagramu i drugim platforme društvenih medija da prisustvuju samitu u Vašingtonu.
Ovaj potez je priznanje da tradicionalni mediji, koji nude samit od početka do kraja, možda neće doći do Generacije Z.
To takođe pokazuje kako dugogodišnje institucije poput NATO-a sve više moraju da razmišljaju van okvira kako bi ojačale javnu podršku.
Alijansa je platila putne troškove kreatorima sadržaja, ali ne vrši nikakvu uređivačku kontrolu nad njihovim objavama i neće im platiti naknadu, rekao je njen portparol Tom Pejre-Kosta.
Hello! Welcome to Washington, D.C. 🇺🇸
Capital of the United States, witness to the founding of NATO 75 years ago, and host of the 2024 #NATOSummit pic.twitter.com/YyB7rlcM8V
— NATO (@NATO) July 9, 2024
Zvanični nalozi NATO-a na društvenim mrežama već sadrže video sa objašnjenjem o poreklu alijanse, koji je ispričao 25-godišnji D.C. član društvenih medija i zagovornik „živopisne muškosti, ” Entoni Polkari.
Polkari je u intervjuu rekao da je bio pozvan da pomogne oko uvodnog videa, ali nije mogao da se pridruži programu tokom samita zbog gužve u rasporedu. On veruje da kreatori sadržaja poput njega mogu pomoći da se poruka NATO-a prenese generaciji na pragu preuzimanja vlasti.
„Naša generacija će vrlo brzo preuzeti uzde vlasti. Mnogi ljudi, mnogo pametniji od mene, vodiće ovu zemlju“, rekao je on. „Mislim da je obaveza ovih organizacija da se postaraju da mlađe generacije znaju šta rade.
„Znamo da sve više ljudi prima vesti preko kanala društvenih medija, ao i preko influensera“, rekao je portparol. „Tokom samita NATO-a, bavićemo se ovim glasovima kako bismo došli do dodatne publike i objasnili značaj alijanse i njene 75. godišnjice.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik/Printscreen/X-NATO