Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lasta oštećena za 100.000 evra?

    S obzirom na to da prošle godine prilikom rashodovanja 299 autobusa, koji su prodati u staro gvožđe, nije ispoštovana procedura, transportno preduzeće Lasta je oštećeno za najmanje 100 hiljada evra, saznaje Danas.

    Redakciji tog beogradskog lista se ovih dana javila grupa zaposlenih u Lasti zabrinutih što je preduzeće u kome rade pretrpelo, kako kažu, veliku materijalnu štetu.

    Problem je u tome što nije ispoštovana propisana procedura koja vozila mogu biti rashodovana i šta od opreme mora biti zadržano u preduzeću kako bi se dalje koristilo. Procedura je takva da se u staro gvožđe prodaje ono što je neispravno i neupotrebljivo dok se sve ostalo što može da koristi zadržava.

    Međutim, u jednom broju vozila, tačna brojka nije poznata, od njih 299 koliko je rashodovano i prodato preduzeću odnosno auto-otpadu Rajčetov iz Osipaonice kod Smedereva, nije urađeno ono što procedura nalaže, te su i delovi i oprema koja je trebalo da ostane u preduzeću takođe predati kupcu, jer nisu demontirani iz vozila.

    Na taj način je, prema gruboj proceni, Lasta oštećena za najmanje 100 hiljada evra. To je izazvalo veliko nezadovoljstvo među zaposlenima, navode sagovornici Danasa koji su želeli da ostanu anonimni.

    Oni dodaju da je do nepravilnosti došlo i u slučaju isključenja iz saobraćaja 29 vozila, a za koja su suprotno od predviđene procedure za njih trebovani razni delovi posle isključenja, a u njihovim rezervoarima je ostalo ukupno 31.565 litara goriva što, prema tvrdnjama sagovornika, takođe predstavlja veliku materijalnu štetu.

    Do ovih krupnih nepravilnosti kojima je Lasta oštećena je došlo na leto prošle godine kada je rađen rashod, a u vreme kada je generalni direktor bio u međuvremenu smenjeni Toni Gajić.

    Početkom ove godine, nakon što je mahinacija razotkrivena, pokrenuta je interna istraga u okviru preduzeća o ovom slučaju. U tu istragu je uključena i Komisija za kontrolu rashodovanih i likvidiranih vozila, objašnjavaju sagovornici.

    Lasta je sada prinuđena da neke potrebne delove nabavlja sa auto-otpada koji su prethodno kupili rashodovane autobuse iz kojih nije izvađena oprema. Drugim rečima po visokoj ceni preduzeće će kupovati sopstvenu opremu rashodovanu nepoštovanjem predviđene procedure, ističu isti izvori.

    Redakcija lista Danas pokušala je da stupi u kontakt sa direktorom Laste kako bi proverila ove informacije, ali odgovor nije stigao.

    Izvor: Danas

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE