
Kad kažem „rekreacija”, mislim na Fitpass: Decenija vrednog rada, razvoja i uspeha
- Fitpass je nedavno proslavio značajan jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Koje su ključne prekretnice koje su definisale razvoj Fitpassa tokom protekle decenije?
Kada je ekran zamenio kartice! Šalu na stranu, prva velika prekretnica bila je lansiranje naše mobilne aplikacije, 2019. godine. Aplikacija je uvela mnoge inovacije u procesu pristupanja naših korisnika svim sportskim objektima i omogućila je jednostavno pretraživanje i praćenje svih aktivnosti. Druga važna prekretnica bila je akvizicija Fitpassa od strane UpGroupa, koja je trajala od 2019. do 2021. godine, kada je kompanija ušla na srpsko tržište. UpGroup je poznata kompanija sa više od 60 godina iskustva u pružanju benefita zaposlenima, a ove godine zajedno slavimo jubilej od 70 godina postojanja, što dodatno osnažuje poziciju Fitpassa na tržištu. Ali dodala bih još jednu ključnu stavku – naša posvećenost pružanju korporativnih benefita i saradnja sa kompanijama neizostavni su u definiciji razvoja Fitpassa.
- Kako ste uspeli da izgradite i održite snažnu reputaciju brenda Fitpass u tako konkurentnom tržištu kao što je industrija sporta i rekreacije?
Svi se pozivaju na kvalitet, ali u našem slučaju je zaista tako: isključivo fokusiranjem na kvalitet, inovacije i zadovoljstvo i krajnjih korisnika i naših partnera. Ključ našeg uspeha leži u pažljivoj selekciji partnerskih objekata, gde svi ispunjavaju visoke standarde kvaliteta. Naši partneri dele istu viziju i zajedno gradimo potpuno nov ekosistem koji inspiriše i motiviše ljude da se aktiviraju i vode zdrav način života.
Ponosni smo na naš slogan „One Pass Fits All”, jer iskazuje naš cilj: da Fitpass bude sinonim za sport i rekreaciju, omogućavajući svima jednostavan pristup rekreaciji i sportskim aktivnostima, ne samo u Srbiji već i šire.
- Fitpass je postao sinonim za zdrav način života. Koje su najvažnije inicijative i kampanje koje su doprinele tom uspehu?
Naša inicijativa „Zdravlje na prvom mestu” bila je ključna za pozicioniranje Fitpassa kao lidera u promovisanju zdravog načina života. Kroz nju smo pokrenuli niz edukativnih kampanja koje su korisnicima pružile informacije o značaju fizičke aktivnosti, pravilne ishrane i mentalnog zdravlja.
Kampanje poput „Fitpass izazov” i „Treniraj sa prijateljem” motivisale su korisnike da se uključe u različite sportske aktivnosti i dovedu svoje prijatelje. Organizovali smo i brojne besplatne događaje i radionice, uključujući jogu u parku, fitnes vikende i sportske festivale.
- Proslava jubileja je okupila mnoge partnere i prijatelje brenda. Kako su oni doprineli uspehu Fitpassa i kakva je njihova uloga u budućim planovima kompanije?
Naši partneri i prijatelji brenda ključni su deo našeg uspeha i razvoja. Njihova podrška i saradnja omogućili su nam da proširimo našu ponudu i pružimo korisnicima raznovrsne mogućnosti za vežbanje. Partneri su ključni deo našeg ekosistema i zaista ih vidimo kao prijatelje brenda. Neprocenjiv je njihov doprinos u oblikovanju onoga što je Fitpass danas. U budućnosti planiramo da još više ojačamo ove veze. Radimo na zajedničkim projektima koji će unaprediti zdravlje i dobrobit zajednice. Naši lojalni korisnici, koji su verni brendu Fitpass, takođe su ključni za naš uspeh i mnogo smo im zahvalni na podršci i poverenju.

Damir Vujković I Aleksandar Šandorov
- Najavili ste mnoge uzbudljive aktivnosti za budućnost, uključujući „Fitpass Games” i širenje u Crnu Goru. Možete li nam reći više o tim projektima i šta korisnici mogu da očekuju?
„Fitpass Games”, koje su prvi put održane prošle godine, postale su jedan od najuzbudljivijih projekata u našoj ponudi. Planiramo niz takmičenja, radionica i zabavnih aktivnosti koje promovišu timski duh i zdrav način života. Ove godine „Fitpass Games” će se održati 10. oktobra, a očekujemo još veći odziv i veći broj učesnika, s obzirom na to da je ove godine zvaničan predstavnik naš poznati atletičar Mihail Dudaš.
Širenje u Crnu Goru je deo naše strategije regionalnog razvoja. Korisnici u Crnoj Gori će imati pristup visokokvalitetnoj usluzi i raznovrsnoj ponudi sportskih aktivnosti, kao i korisnici u Srbiji. Planiramo da proširimo našu mrežu partnera i uvećamo ponudu sportskih disciplina, omogućavajući korisnicima da uživaju u fitnesu gde god se nalazili.
- Korisnici Fitpassa danas imaju u ponudi preko 70 različitih sportskih disciplina u više od 500 objekata. Kako uspevate da održite kvalitet i raznovrsnost ponude za vaše korisnike?
Održavanje kvaliteta i raznovrsnosti ponude postiže se vrednim radom, konstantnom kreativnošću i željom za napredovanjem uz stalnu evaluaciju naših partnerskih objekata. Širenje naše mreže partnerskih sportskih objekata bio je jedan od glavnih stubova našeg razvoja. Redovno pratimo povratne informacije korisnika kako bismo osigurali da svaki objekat ispunjava naše standarde. Fitpass ulaže u obuku i edukaciju trenera i osoblja u partnerskim objektima kako bi korisnici dobili najviši nivo usluge.

Damir Vujković I Aleksandar Šandorov
Počeli smo sa samo nekoliko objekata, a danas imamo preko 500 objekata u našoj mreži, što omogućava korisnicima da biraju neku od 70 različitih sportskih disciplina i uvek imaju mogućnost za trening gde god se nalazili u preko 40 gradova u Srbiji.
Posvećenost kvalitetu je ono što nas izdvaja na tržištu i omogućava nam da održimo visoke standarde u svemu što radimo. Unapređivanje naše aplikacije je obavezan i kontinuiran projekat kako bismo korisnicima omogućili jednostavno i intuitivno korišćenje svih funkcionalnosti.
- Kako vidite budućnost Fitpassa i koje su vaše vizije za dalji razvoj brenda u narednih deset godina?
Jedva čekam da vidim šta čeka Fitpass u budućnosti! Vidim taj put kao period dinamičnog rasta i inovacija. Naša vizija za narednih deset godina uključuje širenje na nova tržišta, uvođenje naprednih i najmodernijih tehnologija za praćenje treninga i zdravlja, pa i razvoj novih programa i usluga koji će dodatno obogatiti korisničko iskustvo.
Planiramo da proširimo našu mrežu partnerskih objekata i povećamo broj dostupnih sportskih disciplina. Takođe, radimo na razvoju personalizovanih programa treninga i ishrane, koji će biti prilagođeni potrebama svakog korisnika. Naš cilj je da Fitpass postane sinonim za zdrav i aktivan način života u čitavom regionu.
Kao što je legendarni trener Vince Lombardi jednom rekao, postignuća organizacije su rezultat zajedničkog napora svakog pojedinca. Verujemo da je upravo ova ideja zajedničkog rada ključ našeg budućeg uspeha. Zajedno sa našim korisnicima, partnerima i zaposlenima, kreiraćemo nove uspehe i ostvariti nove ciljeve, uvek težeći ka izvrsnosti i unapređenju kvaliteta života kroz sport i rekreaciju. ■
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Damir Vujković I Aleksandar Šandorov