Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Intervju sa Manjom Babović, Fashion Company: Sanjam otvorenih očiju

    Rodila se u poznatoj porodici, školovala se u inostranstvu, ime je gradila na modnim pistama širom sveta, a zatim se vratila u Srbiji  u porodičnu kompaniju. Radi na funkciji Direktora za razvoj brendova u kompaniji „Fashion Company“, a za BIZLife magazin Manja Babović govori o obrazovanju, karijeri i biznisu.

    U Srbiji se često može čuti: „Lako je njoj/njemu kada ima uticajne roditelje, ne treba mu ni škola.” Međutim, vi stalno naglašavate značaj obrazovanja za mlade ljude. Zašto?

    Zato što smo, zahvaljujući obrazovanju, u mogućnosti da razumemo stvari koje nas okružuju, da objasnimo različite pojave, da iskažemo svoje interesovanje i pokažemo svoje mogućnosti. Obrazovanje nam nudi ne samo znanje iz različitih oblasti i nauka nego i priliku da steknemo iskustvo u onome što nas interesuje i da se na taj način izgradimo kao ličnosti. Osim toga, obrazovanjem stičemo potrebne veštine kako bismo mogli da obavljamo različite poslove, da istražujemo i činimo svet boljim mestom za život.

    Završili ste studije za finansijski menadžment u Londonu, a karijeru gradite u modnom biznisu. Da li mislite da se, bez obzira na industriju, finansije moraju poznavati?

    Ne postoji biznis koji je moguće uspešno raditi bez poznavanja finansija. Ni modni biznis nije izuzetak. To znanje vam pomaže da od malog pravite veliko.

    Radite u porodičnoj firmi. Ljudi koje smo ranije intervjuisali a u sličnoj su situaciji rekli su nam da je to uglavnom još veća odgovornost nego kada radite u tuđoj firmi.

    Za sebe mislim da sam vredna i odgovorna osoba. To bih bila na svakom poslu, u svojoj ili nekoj drugoj firmi, jer sam svesna da put prema vrhu počinje onog dana kad preuzmete potpunu odgovornost za sebe i kad prestanete da tražite opravdanja.

    Koliko uspevate da svoje ideje i ono što ste uradili kao Manja Babović implementirate u Fashion Company?

    Uspevam u onome što sam zamislila, jer ništa od toga nije odlučeno naprečac, već je posledica dugotrajnog proučavanja i pripreme koju sprovodim sa timom svojih divnih, pametnih i kreativnih saradnika.

    U Srbiji je poslednjih godina u jeku hiperprodukcija tržnih centara, a samim tim, dolaze i razni modni brendovi. Kako se Fashion Company bori sa tolikom konkurencijom, a i dalje ostajete uspešni?

    Kvalitetom, kvalitetom i, opet, kvalitetom u svim segmentima našeg delovanja.

    Kako vidite Fashion Company za deset godina?

    Uvek sam se trudila da budem ambiciozna i da sanjam otvorenih očiju. Vera, snaga i strast dovešće Fashion Company do toga da i tada bude prepoznatljiv, i to u mnogo širim okvirima nego što je danas.

    Koliko vam je u Srbiji to što ste mlada, lepa i pametna žena odmoglo, a koliko pomoglo?

    Lepota uvek pomaže kada je u sinergiji sa intelektom, kreativnošću i marljivim radom. Doprinosi samopouzdanju, svakako, ali su unutrašnja lepota i dar da je poklonite ljudima oko sebe, ipak, najvažniji.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Kevin S.

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE