Schneider Electric Serbia Business Run 2026 pokreće kampanju „Tim za decu“: 1 € od svake kotizacije za dečje trke

U okviru nove sezone Schneider Electric Serbia Business Run, sa ponosom se najavljuje produžetak i obnova uspešne saradnje sa kompanijom Schneider Electric, koja će, već petu godinu zaredom, nastaviti da bude glavni sponzor ovog događaja. Organizatori ovom prilikom pokreću i kampanju „SBR Tim za decu“, u okviru koje će se od svake prijavne kotizacije izdvajati 1€ za podršku razvoju dečjih trka i edukativnih programa o zdravim i održivim navikama širom Srbije.

Edukativni fokus je svakako stavljen na održivost i brizi o životnoj sredini, kroz aktivnosti prilagođene uzrastu.

„Kroz sve ove godine vodili smo se istim ciljem i idejom, zdrave navike se grade kroz zajedništvo, promovisanje zdravih navika  zaposlenih, timski duh i ekološku odgovornost. Svaka održiva promena počinje od nas samih“, poručuje Miloš Vuksanović, generalni direktor Schneider Electric za Srbiju i Crnu Goru.

„Želimo da energija koju vidimo na našim poslovnim trkama dobije nastavak u mlađim generacijama – u deci koja trče, igraju se, uče da brinu o prirodi i jedni o drugima“, kaže Veroljub Zmijanac, direktor Serbia Business Run-a.

Procenjuje se da će Serbia Business Run u sezoni 2026. okupiti oko 15.000 učesnika u četiri grada, što znači da će budžet „Schneider Electric Serbia Business Run Tim za decu“ iznositi približno 15.000 evra. Deo sredstava biće usmeren na razvoj edukativnih materijala, recikliranih medalja i osnovnu komunikaciju kampanje, dok će ostatak biti dodeljen lokalnim organizatorima za realizaciju dečjih trka.

„Na ovaj način ulažemo u sport i disciplinu, ali i u održivu budućnost zajednice u kojoj živimo”, dodaje Dragoljub Damljanović, direktor Schneider Electric razvojnog centra Novi Sad.„ Koristimo ovu priliku da pozovemo ostale saradnike i partnere da nam se pridruže, kako bismo udruženim snagama pružili podršku mladim generacijama za zdraviju i lepšu budućnost.“

U inicijativu se uključuju svi učesnici trke (kompanijski timovi i pojedinci), a dečje aktivnosti su namenjene široj zajednici – roditeljima, školama i sportskim klubovima koji žele da promovišu zdrave i održive navike. Prijave i informacije dostupne su na zvaničnim kanalima Serbia Business Run-a za 2026.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Schneider Electric

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE