
TASTY TALKS & La Linea Verde: Hrana koja nastaje tamo gde počinje odgovornost

„Svežina je naš zaštitni znak. Maksimalno smo skratili put od polja do police, odnosno od primarne proizvodnje do dostupnosti krajnjem potrošaču”, kaže ona. „Takođe, koristili smo minimalne – ili uopšte nismo koristili – dodatke i sredstva za tretiranje u primarnoj proizvodnji. Želimo da budemo prepoznati po tome što smo potpuno eliminisali štetne efekte takvih tretmana i stvorili povrće bez ostataka te vrste.”
Savremenom, užurbanom potrošaču La Linea Verde pre svega rešava pitanje kako da pojede nešto sveže i zdravo, a da ne provede pola dana u nabavci i pripremi. „Najvažnije je to što smo našim opranim, pakovanim salatama i čorbama ponudili sveže, prirodne i zdrave proizvode koji se konzumiraju uz minimalnu pripremu ili dogrevanje”, objašnjava Nataša. „Na taj način se štedi vreme u kupovini, biranju namirnica i proceni potrebnih količina. Ukratko, ponudili smo gotov, zdrav obrok koji se može jesti u bilo kom delu dana i koji je prilagođen različitim grupama potrošača – od dece do starijih.”
Kada govori o lancu „od polja do police”, Nataša naglašava da u tom procesu nema slabih karika – svaka etapa je veoma važna za očuvanje svežine i bezbednosti proizvoda. „Svaka tačka u tom lancu izuzetno je važna. To se, nažalost, najbolje vidi onda kada ijedna od njih popusti. Zato ne mogu da izdvojim nijednu – od proizvodnje na polju, preko transporta, fabrike, prerade i isporuke na prodajna mesta, pa sve do krajnjeg potrošača – svaka faza podjednako je važna i međusobno zavisna.”
Tema bacanja hrane prirodno otvara i pitanje pakovanja i veličine porcije – dva elementa na koja se La Linea Verde svesno oslanja. „Rekla bih da je u tom delu fokus upravo na našim pakovanjima, odnosno proizvodi koji su već unapred porcionisani u optimalnoj količini”, objašnjava Nataša. „Iako je reč o svežoj namirnici koja se konzumira odmah, zahvaljujući pakovanju, ona može da se sačuva u frižideru i do dva dana, na odgovarajućoj temperaturi. Potrošač ima dovoljno vremena da proizvod u potpunosti iskoristi, bez bacanja.”
Na kraju, odgovorna potrošnja se, kako kaže, svodi na jednu ključnu reč – informisanost:
„Za sve nas, i proizvođače i potrošače, najvažnije je da budemo informisani. Informisanost o samom proizvodu – šta on zaista jeste, od koje je sirovine napravljen, šta čini njegovu ambalažu; da li je ta ambalaža izrađena od recikliranog materijala, da li se može ponovo reciklirati ili ponovo upotrebiti. To je nešto na čemu mi zaista insistiramo i čemu dajemo veliki značaj.”
Podseća da se to posebno vidi kod njihovih čorbica: „Sve naše ambalaže, posebno kada su čorbice u pitanju, mogu se reciklirati, a mogu i da nađu neke druge praktične namene, na primer, u domaćinstvu. Glavni princip je informisanost, a dostupnost tih informacija je delom i naš zadatak kao proizvođača.”
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: Stefan Jovanović






