Mama Shelter

„Mama Shelter” je dom van doma, sa sjajnim provodom

Novogodišnja noć u „Mama Shelteru” biće spoj švedskog stola, opuštene žurke i prepoznatljive „Mamine” atmosfere, a jutro posle toga rezervisano je za „Hangover brunch” i „mini-spa” za organizam. O ponudama za doček, korporativnim proslavama i novom „Mama Ski Clubu” – za magazin BIZLife govore Milan Nedeljković, F&B menadžer, i Tijana Pljakić, marketinška menadžerka.
  • Možete li nam reći nešto više o ponudi za novogodišnju noć u restoranu „Mama Shelter” – kakav ste meni i koncept pripremili?

Milan Nedeljković: „Mama” je poznata po svom gostoprimstvu i po hrani koja retko koga ostavlja ravnodušnim. Uz dnevnu žurku, koju tradicionalno organizujemo u prazničnom periodu, novogodišnji noćni provod počinje u 21 č. i traje do kasno u noć. Kreirali smo koncept koji spaja odličnu hranu, opuštenu atmosferu i muziku koja garantuje dobar provod, baš u duhu „Mame”.

Mama Shelter

  • Za ovu novogodišnju noć pripremili smo poseban meni u formi švedskog stola, tako da će gosti moći da uživaju u širokom izboru naših najprepoznatljivijih specijaliteta – za svakoga po nešto.

Šta gosti mogu da očekuju od novogodišnjeg branča? Da li imate neke specijalitete koji su jedinstveni za ovu priliku?

Milan Nedeljković: „Hangover branch” smo kreirali kao savršen oporavak posle novogodišnje noći. Nakon što Beograd slavi do ranog jutra, hteli smo da ponudimo mesto gde gosti mogu da dođu, resetuju telo i vrate energiju.

Koncept je spoj detoks šotova, laganih, ali i jakih jela, domaćih supa, sveže ceđenih sokova i malih „boost” rituala koje smo osmislili sa našim kuvarima. Imamo i dodatne detoks opcije – od anti-hangover smutija do šotova od đumbira i limuna, koji brzo vraćaju fokus.

Naravno, sve je praćeno i malo comfort food momentima za one koji vole da produže uživanje – od toplih peciva do slatkih klasika. „Hangover brunch” je kao mini-spa za organizam, ali u „Maminoj” atmosferi: relaksirano, energično i sa muzikom koja te polako vraća u život posle dočeka.

  • Da li nudite posebne ponude za korporativne proslave – večere, koktele, timbildinge?

Milan Nedeljković: Naš pristup je autentičan, raznovrstan i prilagođen svakom timu koji želi da organizuje nezaboravno veče. Kompanijama pružamo mogućnost da biraju između intimnih, tihih večera – idealnih za povezivanje, razgovor i emotivnu atmosferu – ili dinamičnih žurki sa celokupnom „Maminom” energijom. Bez obzira na format, cilj nam je da svaka korporativna proslava kod „Mame” bude posebno iskustvo koje se prepričava.

Mama Shelter

„MAMINE” ZANIMLJIVOSTI

Tijana Pljakić: Hotel „Mama Shelter” je poznat po svom urbanom, razigranom i kreativnom pristupu – spoj modernog dizajna, vibrantne atmosfere i nezaboravnog provoda. Svaki kutak hotela nosi svoju priču: od umetničkih detalja do tematskih zidova, svaki element pažljivo je odabran da iznenadi i inspiriše goste.

„Mama Shelter Beograd” je mesto gde se spajaju lokalna kultura i međunarodni lajfstajl koncept, što ga čini jedinstvenim na mapi hotela u Srbiji. Hotel je idealan i za druženja, i za partije, brančeve, ali i za opuštanje – sve u jednom prostoru koji zrači toplinom i energijom.

Plafoni u „Mama Shelteru Beograd” nisu obični – oni pričaju svoju priču kroz boje, oblike i neobične detalje. Dizajner je inspiraciju pronašao u reci Dunav i proveo sate ručno crtajući detalje i neobične citate, stvarajući tako prostor koji je jednako vizuelno impresivan koliko i inspirativan.

  • Kako ste osmislili komunikaciju i promociju novogodišnjih događaja u „Mama Shelteru” ove godine?

Tijana Pljakić: Može se reći da je za nas svaki dan i svako veče poput Nove godine, jer se tokom čitave godine trudimo da komunikaciju i promociju gradimo na onome što je za nas najvrednije – lojalnoj zajednici gostiju, koja nam se iz godine u godinu vraća, jer zna da je dobar provod u „Mami” uvek zagarantovan. Upravo zato je preporuka naših stalnih gostiju jedan od najjačih vidova komunikacije. Pored toga, važnu ulogu imaju društvene mreže, naši domaći, ali i inostrani ambasadori brenda, gosti koji se u „Mami” osećaju kao kod kuće i žele to iskustvo da prenesu svima. Tu su nezaobilazni i naši medijski partneri, koji kontinuirano prate i podržavaju rad hotela. Ove godine poseban doprinos daje i naša umetnica, mlada zvezda, čija publika svakako čini deo atmosfere koju pripremamo za najluđu noć.

  • Kako se „Mama Shelter” pozicionira u odnosu na druge lajfstajl hotele u Beogradu kada je reč o prazničnoj sezoni?

Tijana Pljakić: „Mama Shelter” se u prazničnoj sezoni pozicionira kao jedinstven lajfstajl hotel koji kombinuje urbanu estetiku, toplu atmosferu i prepoznatljivu dozu autentičnosti. Tokom decembra negujemo posebnu atmosferu u celom prostoru, a ponudu obogaćujemo organizovanim noćnim žurkama u restoranu, kao i dnevnim okupljanjima na našoj dobro poznatoj bar-terasi. Uz kuvano vino, džin, rakiju i vatru nasred terase, gosti često kažu da imaju utisak kao da su na nekom modernom, urbanom planinskom odmoru u srcu grada. Naša praznična dekoracija uvek je originalna i drugačija – upečatljiva, razigrana i potpuno u duhu „Mame”.

  • Koje su vrednosti brenda „Mama Shelter” koje posebno ističete tokom praznika?

Tijana Pljakić: Vrednosti brenda „Mama Shelter” najviše dolaze do izražaja tokom praznika. „Mama” je širom sveta prepoznatljiva po tome što je inkluzivna, topla i otvorena. To znači da su kod nas svi dobrodošli, bez dres koda, bez razlika i bez osude. Negujemo atmosferu u kojoj se ljudi osećaju slobodno, opušteno i prihvaćeno. Volimo smeh, dobru energiju i iskrenu interakciju sa našim gostima. Trudimo se da „Mama” bude njihovo utočište od brzine svakodnevice, posebno u prazničnom periodu, kada želimo da se svako oseća kao deo velike, razigrane i srdačne porodice. To je suština „Mame” – dom van doma, ali sa mnogo boljim provodom.

  • Možete li da nam date neki nagoveštaj o predstojećim dešavanjima ili iznenađenjima koja „Mama Shelter” sprema za kraj godine?

Tijana Pljakić: Kao što smo već najavili, kraj godine u „Mama Shelteru” donosi poseban doživljaj – otvaramo našu bar terasu i lansiramo jedinstveni koncept „Mama Ski Club”. Za sve one koji ove zime ne stižu na planinu, od 22. decembra „Mama” priprema svakodnevne matine zabave uz pažljivo kreiran muzički program. Na krovu grada, uz najbolje di-džejeve, toplu prazničnu atmosferu i ambijent koji kombinuje urbani vajb sa zimskim šarmom, gosti će uživati u provodu koji mami na ples već od prvog takta. „Mama Ski Club” biće, definitivno, najneobičniji i najzabavniji „planinski” doživljaj u srcu Beograda.

Mama Shelter

  • Kako biste opisali idealnu novogodišnju noć u „Mama Shelteru” u tri reči?

Milan Nedeljković: Energična. Autentična. Nezaboravna.

Tijana Pljakić: Topla. Urbana. Magična.

  • Koja je vaša lična novogodišnja tradicija ili ritual?

Milan Nedeljković: Trudim se da izbalansiram posao i porodicu, ali najradije dočekujem ponoć sa svoje tri prelepe dame – suprugom i dve ćerke. Posebno volim trenutak kada starija ćerka uporno pokušava da ostane budna samo da bismo zajedno odbrojavali do ponoći. A onda, naravno, sledi naš omiljeni porodični ritual – uzbudljivo otvaranje poklona. To su trenuci koji mi svake godine ulepšaju početak nove.

Tijana Pljakić: Moja lična novogodišnja tradicija jeste da otputujem u zemlju u kojoj nikada ranije nisam bila. To mi je najlepši način da napunim baterije, prikupim nova iskustva i uđem u narednu godinu ispunjena inspiracijom i svežom energijom. 

„Mamin” ritam – ozbiljan rezultat

 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temamaPRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Stefan Jovanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE